Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten raskausaika on muuttunut jos olet jo saanut useamman lapsen?

Vierailija
08.05.2015 |

Itse odotan kuudetta lasta ja kyllä sitä huomaa suhtautuvan raskauteen hyvin eritavalla kuin esim ensimmäistä odottaessa. En hätkähdä pienistä, en vartioi järkyttävän pitkää listaa ruokalajeista mitä ei pidä syödä tai muista ns suosituksista. Sellainen maalaisjärki tullut odotukseen. Kyllä syön ravintolisiä kun tiedän ettei vauva saa kaikkea minun ruokavaliosta. Ja vältän joitain ruoka-aineita. Mutta kyllä ripustelen verhoja, syön graavisuolattua lohta ja juustoja, sauna oluen saatan joskus ottaa, värjään hiuksia, minulle kelpaa euroshopperin rasvaemulsio kun vatsa nahkaa kutittaa, käytän vyötä autossa yms. Monesti muistan vasta päivän mittaan olevani raskaana pienen ihmisen liikkeistä tai wc-käynneistä. Hän on yhtä rakas ja tärkeä. Kovasti odotettu rakkaus. Jo edellisessä raskaudessa ajattelin että tälläistä raskauden tulisi olla, normaalia arki elämää ja aikakin menee vauhdilla eteenpäin. Rv33 onnellinen äippä

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ollu mikään hysteerikko koskaan. Tai ehkä jonkun mielestä... Alkoholi on ehdoton ei ja tupakan savuun en jää notkumaan, myös muita turhia kemikaaleja pyrin välttämään, mut niin teen ei-raskaanakin :) Neljäs ja viimeinen tulossa kesällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi