Lauri Tähkä tyrmistyi kohtelusta urheilukaupassa: ”Lensin ulos kuin leppäkeihäs”
Lauri Tähkä tyrmistyi kohtelusta urheilukaupassa: ”Lensin ulos kuin leppäkeihäs”
Koronapassista huolimatta tunnettu artisti ei saanut jatkaa takkiostoksia Levillä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ed2477b3-3221-43fe-b6b5-1a5e0c…
että koronapassi mukana muttei henkkareita..
Kommentit (78)
Tervetuloa tavisten maailmaan, Late :D
Voi pikkuista tähkäpenskaa. Häntä kerrankin ei kohdeltu kuin kuninkaallista!!!
Näin kuvan ja oon varma, että luulivat sitä joksikin hampuusiksi siinä pukinparrassa.
Vierailija kirjoitti:
Et sä tiedä kuka mä oon ??
"Oo vaikka Hessu Hopo, mutta nyt niitä henkilöllisyyspapereita..."
Jos kuulivat Laten laulavan kaupassa niin en ihmettele että on lentänyt pihalle.
Turvallisuudesta puhuminen tuntuu ihan sairaalta tässä. Opetetaan, että ihminen on vaarallinen ihan vain olemalla olemassa.
Ennen vanhaan turvallisuus tarkoitti sitä, että ei juostu rekan alle tai työntekijä ei saa myrkkyjä päälle.
Nyt turvallisuus tarkoittaa sitä, että pelätään yhtä maailman tuhannesta flunssasta ja kohdellaan jokaista ihmistä tällaisena flunssaisena.
Maailman vanhin nainen selvisi lörönästä hengissä, vaikka hän ei varmaan pysty ajamaan polkupyörällä katkomatta luitaan. Onko polkupyöräily siis hengenvaarallinen tauti?
En mäkään kaikkia "kuuluisuuksia" tunnista. Niitä on liikaa ja niitä putkahtaa kuin sieniä sateella, joten ei sitä nyt kaikkia voi tietää ja tuntea. Minä olen televisioton, enkä kauheasti kuuntele musiikkia, joten useat suomalaiset artistit ja realitysarjojen tähtöset ovat se ja sama.
Ja jos vaikka jonkun henkilön sattuisi tietämäänkin, niin asiakaspalvelussa tarvitaan henkilökortti josta henkilötunnuksen saa kätevästi. En voi tietää tunnettujenkaan syntymäaikoja ja henkilötunnusten loppuja ulkoa, sori.
Miehelleni ei juuri myyty kioskista vesipulloa mukaan, kun ei ollut koronapassia mukana. Ei sittenkään, kun hän selvensi, että ottaisi sen siis tästä mukaansa.
Sellaista...
En tajua, miksi tuo esimies pahoittelee sanomalla, että ovimies ei tunnistanut Lauri Tähkää. Mitä helvettiä sillä on tekemistä minkään kanssa.
Yritti jonkun Petrin koronapassilla kauppaan,
Sanoikohan poke että painu suolle?
Ulkomaalainen poke, tuollaisia ne on.
Miksi henkkarit pitäisi näyttää takkiostoksilla? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Miehelleni ei juuri myyty kioskista vesipulloa mukaan, kun ei ollut koronapassia mukana. Ei sittenkään, kun hän selvensi, että ottaisi sen siis tästä mukaansa.
Sellaista...
Alkaa mennä pelottavaks 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista...
Alkaa mennä pelottavaks 😳
Sanoin ihan samaa. Kyllä minä tavallaan tajuan, että pandemian pahimpaan aikaan halutetaan jotenkin rajoittaa sairastumaan alttiiden ihmisten juottolassa notkumista, mutta siinä vaiheessa kun ihmiselle ei suostuta myymään PULLOA VETTÄ ilman jotain halvatun passia, alkavat asiat olla hullulla tolalla.
Henkilöllisyystodistus tarvitaan siksi, että voidaan todeta, onko koronapassi juuri tämän henkilön oma. Vai naapurilta lainattu...
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miksi tuo esimies pahoittelee sanomalla, että ovimies ei tunnistanut Lauri Tähkää. Mitä helvettiä sillä on tekemistä minkään kanssa.
Järjestyksenvalvojalla ei ollut oikeutta heittää ulos ketään . Itse olisin ottanut kiinni ja toimittanut poliisille järkkärin.
Sairasta menoa täälläkin..