Kirpputorikirjan välissä kirjekuori jossa X 750 euroa ja onnittelukortti valmistuneelle!
Ostin kirjan jo jouluksi ja tänään aloin lukemaan. Kortti päivätty jo 31.05 2020.
Kortissa myös vain etunimiä ja muutamissa nimissä tyylin Liisa- täti, Aila-Mummi ja Paappa.
Kirja ei ollut kenenkään tietyn hyllyssä vaan torin yleisessä kirjahyllyssä.
Melko iso rahasumma oli, en viitsi tarkkaan kertoa mutta kortista sai käsityksen että valmistuneelle on suvussa kerätty rahaa.
Kommentit (36)
No sä sait sitten ylimääräistä rahaa, tai jos viet takaisin, kirpputorinpitäjälle vähän extraa.
Minä ostin kirpputorilta likaisen signeeraamattoman taulun. Maisema on kai Porvoosta. Nyt asiantuntijoiden analysoitavana, tekijä kuultavasti Albert Edelfeldt.
tein vierailulla käyneelle armeijakaverille paukun. se oli lääkäri ja kuolemassa syöpään. yhtäkkiä se oli parantunut. paukku teki sen. kirjoitin reseptin poikani fysiikantehtävän taakse. huomasivat että poika oli ratkaissut yhtenäisen kenttäteorian ao.paperissa.kiva!
taidanpa avata viinipullon.
Hiljattain oli samanlainen aloitus, silloin rahat olivat löytyneet kirppistakin taskusta.
Nyt kaikki kirpputorille rikastumaan!
Itse veisin rahat sille kenelle ne on tarkoitettu, koska olen stoalainen ja hyve on tärkeämpää kuin mikään muu elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Itse veisin rahat sille kenelle ne on tarkoitettu, koska olen stoalainen ja hyve on tärkeämpää kuin mikään muu elämässä.
Jos vie lahjakirjan avaamatta kirpparille niin oma on häpeänsä.
Vierailija kirjoitti:
Eikun kristallipallo esiin.
Kerran löysin 2 euroa kirppistakin taskusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vie lahjakirjan avaamatta kirpparille niin oma on häpeänsä.
Tilaisuus tekee varkaan ja selitykset on monen moiset.
Oi, mikä kirja se oli? Elämäntaito?
Ei ole noin hölmö edes diginatiivi nykynuori, että unohtaisi ison summan rahaa kirjan väliin. Rahan nekin vielä tuntevat!
Mä löysin lapsena maasta tonnin setelin, markka-aikaa elettiin.
Sä löytelet noita rahoja jatkuvasti. Eihän sun tartte töitäkään tehdä, kun ostelet kirpputorilta näitä rahaa sisältäviä milloin mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Kerran löysin 2 euroa kirppistakin taskusta
Minä löysin napin.
Niin varmasti.