Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olit vuonna 2000? Millaista elämäsi oli silloin?

Kysyjä
12.01.2022 |

Mitä teit, mitä harrastit, mistä tykkäsit, mitä inhosit? Mitkä asiat tuolta ajalta tuntuvat nyt huvittavilta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21-vuotias, vietin välivuotta ja asuin opiskelijakämpässä. Minulla oli koira, joka oli minulle hyvin tärkeä. Seurasin South Parkia ja Buffya. Kävin paljon baareissa ja risteilyillä, meitä oli kiinteä kolmen sinkkutytön porukka ja teimme kaiken yhdessä. Tykkäsin lukea, kirjoittaa ja ottaa valokuvia, haaveilin toimittajan ammatista.

Kyseisen vuoden lopulla ensin menetin neitsyyteni laivapanolle ja sitten tapasin nykyisen eksäni. Molemmat olisi voinut jättää väliin.

Vierailija
2/2 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 25-vuotias. Opiskelin ja olin siivoustöissä Naantalin kylpylällä (kuten monet opiskelijat jälkeeni). En ollut vielä aloittanut retkeily- ja luontoharrastustani ---> ei ollut rahaa eikä aikaa. Ne tulivat myöhemmin. Eipä noina vuosina kesäisin kyllä lomaakaan ollut. Muistan että luin vuonna 2000 Taru Sormusten herrasta - kirjan ja se oli elämäni toinen merkittävä ja vaikuttava kirja. Sitten Naantalin kylpylällä oli aikakauslehdessä artikkeli että siitä ollaan tekemässä elokuvaa. Sitten vain odotin tuota elokuvaa. Siinä mielessä käänteentekevä vuosi, sillä kyseinen kirja ja elokuvat kuuluvat edelleen elämääni ja toivat netin kautta uusia tuttuja, joita olen tavannut usein miiteissä tuon jälkeen.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan