Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juottolat säppiin! Miten luulet pärjääväsi?

Vierailija
12.01.2022 |

Kippis! Luulisi olevan helppoa näin tipattoman tammikuun aikana 🍻

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pärjäisin muuten ilman huolen häivää, mutta kun palkka tulee siltä saralta, niin se näin joulun jälkeen ei naurata.

No hanki uusi duuni niin kuin me muutkin joudumme tekemään määräajoin, kun työpaikka syystä tai toisesta menee alta. Näin on käynyt jo ennen koronaakin niin, että ei ole mikään ennen kuulumaton tilanne. Siitä vaan työkkärin sivuja selaamaan tai koulun penkille! Ei heru sääliä täältä.

Vierailija
22/30 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti.

Mielenkiinnolla odottelen kuinka pitkä työttömyys edessä odottaa. Säästöt hupenee kovaa vauhtia ja saa nähdä jos/kun jostain tulee rahaa. Ei hyvältä näytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolestani baarit, pubit, ravintolat ja yökerhot voidaan hyvin sulkea. Tulen toimeen ilman näitä. Ilman alkoholia 1v 5kk.

Vierailija
24/30 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hykertelen vahingonilosta, kun viinasieppojen sosiaalista piiriä rajoitetaan. Viinan kittaamistahan ei Suomessa estä mikään, mutta kiusaa se on pienikin kiusa.

Vierailija
25/30 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, juopottelen nytkin kotona.

Vierailija
26/30 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pärjään mutta entä ne työntekijät ja ravintolan omistajat.

Vierailija
27/30 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi olen kys. palveluita käyttänyt... Öh... 2008? Ehkä tässä muutaman viikon vielä pärjää?

Mulla on vieläkin pidempi aika. Melkein parikymmentä vuotta hurahti kuppilahommissa ja kun vihdoin niistä paskahommista pääsin, niin kuppila on sen jälkeen ollut vihon viimeinen paikka, jossa vapaa-aikaani olen viettänyt. Alan hommat lopetin 2000-luvun alussa.

Vierailija
28/30 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan pärjätä aika hyvinkin, kun edellisestä pubikäynnistä kaksi vuotta. Tansseihin silti tahtoisin ensi kesänä. Oon mukana kun se auttaa tavoitteeseen.

M55

Vierailija
29/30 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin pärjään. Juon joka ilta 2litraa kiljua kuten tähänkin saakka. Viikonloppuisin sitten 1l vodkaa/päivä siihen lisäksi. No problem.

Hienoa! Näin toimii kunnon mies/nainen!

Vierailija
30/30 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pärjäisin muuten ilman huolen häivää, mutta kun palkka tulee siltä saralta, niin se näin joulun jälkeen ei naurata.

No hanki uusi duuni niin kuin me muutkin joudumme tekemään määräajoin, kun työpaikka syystä tai toisesta menee alta. Näin on käynyt jo ennen koronaakin niin, että ei ole mikään ennen kuulumaton tilanne. Siitä vaan työkkärin sivuja selaamaan tai koulun penkille! Ei heru sääliä täältä.

Onko ennen koronaa valtiovalta määrännyt lyhyillä varoitusajoilla erilaisia rajoituksia ja peräti sulkemisia määräajoiksi? Eikä kyllä paljon ehdi kouluttautua, kun sulku on kuukausi tai pari silloin tällöin.