Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täysi-ikäistyvä nuori taas kaupassa varkaissa ja pakeni poliisilta

Vierailija
12.01.2022 |

Lapseni hyvin spontaanisti kertoi kaverinsa varastaneen kaupasta kaljaa jo toistamiseen. Tällä kertaa jäi kiinni, mutta pääsi pakoon. Koulu ei kiinnosta, työharjoittelusta sai lähtöpassit ja lusmuaa epämääräisissä porukoissa. Voivatko vanhemmat tässä vaiheessa enää mitään, onko peli menetetty? Mitä voi tehdä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat voivat vielä paljonkin tehdä, mutta tuskin niitä kiinnostaa, kun ei ole tähänkään mennessä kiinnostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa vanhempia kiinnostaa kun tähänkään asti ei ole kiinnostanut. Juipista tulee varasteleva narkkari joka ei näe 30v-synttäreitään ellei muuta tapojaan.

Vierailija
4/9 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan taas takaa ajon uhri ns.syntipukki aina joku tehdään sellaiseksi jota syytetään siitäkin jos Japanissa joku katkaisee jalkansa.Kiusataan koulussa varastetaan tavarat ja raiskataan viedään rahat sitten syytetään taas. Näin on usein.Monelta lapselta on varastettu reppu lapaset kengät toppatakki lelut niin vanhemmat huutaa lapselle ja syyttää.Hienoa jos turpiin tulee kotona ja koulussa samaan aikaan.

Vierailija
5/9 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa yksityisyrittäjyyttä. Niin sitä pitää.

Vierailija
6/9 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa vanhempia kiinnostaa kun tähänkään asti ei ole kiinnostanut. Juipista tulee varasteleva narkkari joka ei näe 30v-synttäreitään ellei muuta tapojaan.

Tätä mä vähän pelkään. En tunne hänen vanhempiaan, mutta nyt tosiaan nopeaan tahtiin lähtenyt tapahtumaan ikäviä juttuja ja viettää aikaansa nisti en ym tyyppien kanssa. Kotona kuitenkin vielä asuu. Mietityttää ovatko vanhemmat kaikkensa tehneet vai mitä ihmettä.

Vierailija
7/9 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä vähän pelkään. En tunne hänen vanhempiaan, mutta nyt tosiaan nopeaan tahtiin lähtenyt tapahtumaan ikäviä juttuja ja viettää aikaansa nisti en ym tyyppien kanssa. Kotona kuitenkin vielä asuu. Mietityttää ovatko vanhemmat kaikkensa tehneet vai mitä ihmettä.

Voivat olla omalla tietämyksellään.

Oman teinin kavereista yhdellä alkoi mennä aivan liian lujaa ja sitten monen oven takana milloin milloinkin kolkutteli poliisi. Tää kaveri oli alkanut keksimään tarinoita muista ja tämän isä sitten ilmoitteli sitä mukaa poliisille.

Isä nyt 72 v on ollut lapsensa yksinhuoltaja, kun tuo täytti 11v. Paljon on erimielisyyksiä ollut pukeutumisesta, kotiintuloajoista yms. Mä ja pari muun lapsen vanhempaa olemme olleet lasta puolustamassakin monesti, kun isällä on todella vanhanaikaiset käsitykset kasvatuksesta. Kaikesta selvitään hakkaamalla.

Isä itse otti sitten monen suosituksesta sossuun yhteyttä, että hän tarvitsee apua lapsen kasvatukseen. He lähtivät yhdessä johonkin "laitokseen" opettelemaan arkea. Isä oli sitä mieltä, että olisi tarvinnut silloin heti tämän avun, eikä nyt vasta, kun lapsi kohta täyttää 17v.

Jep, mutta parempi myöhään... yms. Heillä menee nyt huomattavasti paremmin ja lapsikin on takas lukiossa.

Jos sä tosiaan haluat auttaa, niin ottaa niistä vanhemmista selvää, jutella heidän kanssaan. Voihan tuo esittää kaikenlaista. TAI sitten teet itse vaan suoraan lasun.

Vierailija
8/9 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö vanhemmat?

Vierailija
9/9 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö vanhemmat?

Ainakin tietävät, että koulu ei kiinnosta ja fudut tuli työharjoittelusta. Näin oletan, koska kotona asuu? Mä melkein haluaisin ottaa vanhempiin yhteyttä, mutta mun lapsi on kusessa jos kerron kaiken minkä tiedän? Kuuluuko mun sekaantua?

Nyt siis poliiseilta pääsi karkuun, kun olivat ottamassa henkilötietoja. Eli pääsi pälkähästä.