Vituttaa uni ei tuu
Kommentit (14)
Kahdestatoista asti odotellu..mies tossa kuorsaa niin sujuvasti. Olen kateellinen
Mitä teillä on päällä?
T. Uneton seisokki
Stressaan olemattomia :/ entäs muut?
Ap
Oon yöihminen ja tähän aikaan ei usein vieklä nukuta. Hyvä aika kirjoittaa esseetä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 02:33"]Oon yöihminen ja tähän aikaan ei usein vieklä nukuta. Hyvä aika kirjoittaa esseetä.
[/quote]
avlla kirjoitat esseetä?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 02:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 02:33"]Oon yöihminen ja tähän aikaan ei usein vieklä nukuta. Hyvä aika kirjoittaa esseetä. [/quote] avlla kirjoitat esseetä?
[/quote]
:) Voisinpa lätkäistä esseen tännekin. Varmaan kiinnostais monia.
Olisko mitään, että laittaisi sekä av:n että silmät kiinni? Lepäisi vaikkei saisi unta. Tuskin nettivalon kajo auttaa ainakaan.
Kun sulkee edes yhden aistin näistä pääaisteista pois, esim. sulkee silmänsä, jo se auttaa kehoa lepäämään. Kuuloaistin poissulkemiseksi on kuulosuojaimia.
Eli simmut kiinni. Koetan itsekin kohta. Vatsatauti vaan vaivaa. Onneksi oksennukset loppuivat kolmen viikon jälkeen. Uni vaan ei tule, kun pelkään taudin uusivan...
kohtalotovereille terkut!
Nukahdin äsken vartiksi mutta heräsin ääneen jota ei ollut olemassakaan. Näin myös outoja asioita heti herättyä joten en ihan heti uskalla nukahtaa uusiksi.
Jep