Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettideitti-mitö mieltä olette?

Vierailija
08.05.2015 |

Olin yhdellä nettideitti-palstalla jonkin aikaa sitten. Kirjottelin yhden miehen kanssa, joka sitten ehdotti että hän voisi tulla minua tapaamaan kotiini. Kerroin miehelle, että voidaan puolestani tavata mikäli tapaamme ensin julkisella paikalla. Hieman hämmästyin, kun mies otti siitä itseensä ja valitteli kun en luota häneen ym. ja kertoi että  kyllä kaikki muut hänen deittinsä ovat tulleet hänen kotiinsa ensitreffeille. Oli kuulemma lähes luokkaus kun ehdotin julkisella paikalla treffejä...

Enpä siihen jaksanut selitellä sen enempiä, kun mulle on ihan päivän selvää etten tapaa ketään ihmistä kahden kesken jos en ole aiemmin tavannut...

Mitä mieltä olette miehen käytöksestä? Tuli itelleni jotenkin karmiva olo kyseisestä ihmiesestä, kun noin henkilökohtaisesti otti sen etten suostunut heti muutaman viestin jälkeen näkemään kummankaan kotona. Tuli myös mieleen että taisi olla varattu tms. ettei kukaan tuttu vain näe, että on vierasta nais seuraa tmv.. Sekin ihmetytti ettei kerotout itsestään juuri mitään, kun jo ehdotti tapaamista..

Onko kukaan mennyt sokkotreffeillä heti ekana toisen kotiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKINÄ ei pidä tavata kummankaan kotona mitään tuntematonta nettideittiä.
Mies on joku seko tai sitten vajaaälyinen kun ei ymmärrä miksei naisesta tuo tunnu hyvältä idealta

Vierailija
2/5 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina julkisella paikalla. T. m25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä minäkin, että kovin kummallista jos ottaa itseensä noin kovasti etten halua kahden kesken heti tavata... Ja kerroin hänelle kyllä että olen käynyt useilla deiteillä ihmisten kanssa joita en ole aiemmin tavannut ja aina on tapaamiset sovittu julkiselle paikalle...

Vierailija
4/5 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella tyhmältä mieheltä. Ehkä hän kuvitteli että tapaaminen tarkoittaa itsestään selvästi että harrastatte luonasi seksiä, ja vaatimuksesi julkisella paikalla tapaamisesta sai hänet tajuamaan ettet ajattelekaan samoin.

Vierailija
5/5 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään mennä toisen kotiin. Ei siksi että pelkäisin, vaan siksi että koti on hyvin yksityinen paikka. Ei sinne ventovierasta päästetä. Jos joku mies ehdottaisi että noin vain tulisi kotiini ensitreffeille, se olisi niin iso turn off että taitaisin lopettaa yhteydenpidon selityksittä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi