Kun olit miehesi auton kyydissä ekaa kertaa, mitä ajattelit?
Kommentit (53)
Opettele saatana liikennesäännöt!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:47"]
Uudehko V8 BMW.... ei valittamista.
[/quote]
Erikoinen maku sinulla jos et tiedä että bimmeriin kuuluisi suora kutonen ennemmin. Jätetään ne kasit sitten jenkkipiireihin.
[/quote] Ei. Kyllä S62 on edelleen yksi parhaista koneista, jopa kutoset huomioiden. Väittäisin, että jopa parempi. Siksi M-sport käyttää nykyään kaseja.
Ei miehellä ollut autoa kun tapasimme. Eikä ole vieläkään.
Se oli joku ranskalaien simca ja ajattelin että toivottavasti kukaan tuttu ei näe että siinä katiskassa olin.Miehelle auto ei koskaan ollut statusjuttu, Citroen BX:n vielä pakotin miehen myymään, sitten ymmärsin että ranskalaisista autoista ei pääse autoa vaan miestä vaihtamalla.
Musta bemari on mulla alla, mies löysi jostain poikansa,joka muuten ei edes sen miehen poika, vaikka molemmat niin luulevat, ikäisen volvon ja pojalla on kyllä ajokortti, armeijassa 6 kuuta autoa kävi ajamassa.
Vitutti. Sillä oli nippu sellasia hajusteita joissa oli vähäpukeisten naisten kuvia.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 07:31"]Se oli joku ranskalaien simca ja ajattelin että toivottavasti kukaan tuttu ei näe että siinä katiskassa olin.Miehelle auto ei koskaan ollut statusjuttu, Citroen BX:n vielä pakotin miehen myymään, sitten ymmärsin että ranskalaisista autoista ei pääse autoa vaan miestä vaihtamalla.
Musta bemari on mulla alla, mies löysi jostain poikansa,joka muuten ei edes sen miehen poika, vaikka molemmat niin luulevat, ikäisen volvon ja pojalla on kyllä ajokortti, armeijassa 6 kuuta autoa kävi ajamassa.
[/quote]
Wtf? Huijattu isäksi
Kaveri on värisokea tai muuten vaan tyhmä kun sano tummanturkoosia autoa beessiksi.
Miehelläni ei ole autoa ja olen tainnut olla vain kerran hänen kyydissään. Yleensä kun vuokraamme auton olen itse kuskina, mutta kerran pitemmällä matkalla vuoroteltiin ajamisessa.
Olisikohan ajatellut, että ihan hyvinhän se ajaa, vaikka ajaa niin harvoin.
Olin ihan että VAU! V8 Scania ja mä olin myyty. Erottiin tosin heti kun kävi ilmi että kyyditti useampiakin naisia Scaniallaan.
Mietin uskallanko ottaa suihin. Uskalsin. Olin 17v. ja mies oli 19v.
Miehellä ei ollut edes korttia kun tapasimme. Minulla oli ja ajelin iskän mersulla :P Viiden vuoden päästä tästä hankimme ensimmäisen oman automme ja se tuli minun nimiini, 10 vuoden päästä tapaamisesta toisen (perhefarkun) joka tuli molempien nimiin. 3 vuotta tästä hävitimme ensimmäisen opiskeluaikojen auton ja mies hankki itselleen pakun työautoksi.
Miltä tämän nyt sitten pitäisi tuntua? Pakun kyydissä istumiselta.
Onneksi en nainut "autoamista" (vaikka mieheni on toki amis mutta fiksu sellainen kuten useimmat) ja itse olen perus akateeminen duunariasiantuntija.
Ajattelin, että onkohan pieni muna, kun on tällainen auto. No ei ollut pieni päinvastoin.