Kun olit miehesi auton kyydissä ekaa kertaa, mitä ajattelit?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:47"]
Uudehko V8 BMW.... ei valittamista.
[/quote]
Erikoinen maku sinulla jos et tiedä että bimmeriin kuuluisi suora kutonen ennemmin. Jätetään ne kasit sitten jenkkipiireihin.
Ajattelin, että itse ajan kyllä autoa paremmin.
Ajattelin, että onpa huono kuski, siihen nähden, että kehui olevansa hyvä. Ja, että miksi se pahoinpitelee tuota vaihdekeppiä? Mitä sillä on sitä vastaan?
Jännittää, onpas ihana mies kun lupailee "tähdet ja kuun taivaalta" mitä vittua se on kännissä??!! Ajaa pimeälle metsätielle, haulikko perälaatikossa siltä varalta jos en anna.... Ja lopuksi jäin tälle metsätielle josta kävelin jotenkuten kotiin. Onneksi joutui linnaan.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:58"]Jännittää, onpas ihana mies kun lupailee "tähdet ja kuun taivaalta" mitä vittua se on kännissä??!! Ajaa pimeälle metsätielle, haulikko perälaatikossa siltä varalta jos en anna.... Ja lopuksi jäin tälle metsätielle josta kävelin jotenkuten kotiin. Onneksi joutui linnaan.
[/quote]
Onko edelleen sun mies?
Ihmettelin, että miksi se puhuu muille autoille. Eiväthän ne kuule mitään.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:58"]Jännittää, onpas ihana mies kun lupailee "tähdet ja kuun taivaalta" mitä vittua se on kännissä??!! Ajaa pimeälle metsätielle, haulikko perälaatikossa siltä varalta jos en anna.... Ja lopuksi jäin tälle metsätielle josta kävelin jotenkuten kotiin. Onneksi joutui linnaan.
[/quote]
Onko edelleen sun mies?
[/quote]
Ei onneksi!
Onpas kiva kun joutuu työntämään tän käyntiin.. No itse saa työnnellä, mä en osallistu
Ei varmaan liittynyt siihen ajamiseen mitenkään. Oli ihan muut jutut mielessä niihin aikoihin. ;)
Ihmettelin et miksi se käynnistää auton johdoista. Ja sillä oli melkein joka kerta eri auto ja ne tosiaan käynnistettiin pelkistä johdoista. Se sano, että se oli eräänlainen autoharrastaja. Ehkä se tuunasi ne autot silleen käynnistettäväksi jos vaiks avain on hukassa, en sit tiedä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:07"]
Hyi helv, mikä ruosteinen romu. Luojan kiitos, niistä ajoista on jo hyvin kauan ja autoissakaan ei ole nykyisin ruostetta.
[/quote]
Miten se onnistui saamaan ruosteen pois? Onko kovakin hitsaamaan?
En ainakaan autoa tai ajotapahtumaa. Muistaakseni kuuntelimme Kuustosen Abrakadabra levyä, joka oli ilmestynyt juuri tapaamisemme aikana. Välillä lauluja ja niiden sanoja, pääasiassa hän ja varmaan taukoamaton keskustelu oli mielessäni.
Mieheni oli minun autoni kyydissä :-)
Minulla oli auto, kun aloimme aikoinaan seurustella, miehellä ei.
Vaimo sanoi, että ajan kuin taksikuski. En oikein osannut ajatella, että mitä hän tarkoitti.
Ajettiin manuaalivaihteisella pakulla briteissä,
ensimmäinen ajatus 5 minuutin jälkeen: "Mm WAU, "vääränpuoleinen" liikenne ei tuota hänelle ongelmia juuri ollenkaan, itse olisin ihan sekaisin !"
Toinen ajatus: "..Mutta ei tää polonen näköjään osaa ajaa manuaalivaihteilla ollenkaan, apua älä kiihdytä kakkosella kuuteenkymppiin, moottori ulvoo kuin koira aagh lopeta tää auto hajoaa vielä!"
En voinut uskoa että istuin siinä autossa ja hän ratissa! Auto ei todellakaan ollut mikään henkeä salpaava, vaan se että hän todella oli siinä! Mies jota olin aina rakastanut, istui vieressäni..matka meni häntä katsoen :D . -Pitkät 1000km jotta näimme toisemme <3
Kun mieheni oli ekaa kertaa mun auton kyydissä...
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:07"]
Hyi helv, mikä ruosteinen romu. Luojan kiitos, niistä ajoista on jo hyvin kauan ja autoissakaan ei ole nykyisin ruostetta.
[/quote]
Miten se onnistui saamaan ruosteen pois? Onko kovakin hitsaamaan?
[/quote]
Kova hitsaamaan hanskaan.
Uudehko V8 BMW.... ei valittamista.