Mitä voin tehdä ollakseni itsevarmempi?
En päättäny sitä miltä näytän ku synnyin. Oon tehny kaikkeni näyttääkseni paremmalta.. juonu 3-4l vettä joka päivä, kokeillu kasvohierontaa, pitäny mun nenässä useita tunteja vanupuikkoja jotta mun nenän muoto muuttuis vaikka tiiän itekki ettei se toimi, oon näännyttäny itteni nälkään, käyny salilla ja tehny kotitreenejä, juonu vihreetä teetä vaikken pystyny ees melkein nielasta sitä, oon kokeillu leikkaa curtain bangsit jos ne ois auttanu itse tuntoon, oon tuijottanu itteeni peilistä ja hokenu
”vielä jonain päivänä” mut mun toivo alkaa loppumaan, oon tehny epätoivosesti ne kaikki jutut mitä niissä tt sanotaan, jotta sais glow upin, oon kirjottanu mun peiliin ”shut up you look good” vaan että kuulisin mun päässä jonku sanovan sen. Tuntuu et jos en näytä hyvältä kukaan ei välitä musta ja vaikka se kuulostaa tyhmältä nii tää
maailma on menny nii hirveeks et se on totta. Joten sen sijaan et haukut jonku ulkonäköö voisit sääliä sitä ees. Jotku sai syntyessään paremman ulkonäön tekemättä sen eteen mitään jotku taas ei. Ulkonäön ei pitäis määritellä ihmisarvoa mut se tekee nii.