Oispa joku kiva mies jonka kanssa vaikka edes viestittelis
Ei haittais vaikka asuis kauempanakin. Ois vaan kiva ilahtua toisen laittamasta viestistä ja höpötellä niitä näitä. Välillä on niin yksinäistä.
Kommentit (11)
Ei muuta kuin Suomi24 treffipalveluun tili, niin pääset jo tunnin sisällä viestittelee :)
Kaikki ihanat miehet ovat juuri nyt varattuja.
Valitettavasti juuri sinulle ei riittänyt miestä, jonka kanssa haluaisit "höpötellä".
Olet jonossa ihanille miehille sijalla 323 657 ja arvioitu odotusaika lähestyy ääretöntä.
Ei kaukojutuista mitään tuu. Hiipuu tekstittelykin aikanaan.
Mikä on tekosyysi kumppanin puutteelle?
Mulla oli kerran yksi nettikaverimies, jonka kanssa juteltiin aina chatissa ja vaihdettiin päivittäin kuulumiset . Jutut oli tosiaan ihan tavallisia, ilman yhtään mitään seksuaalista virettä. Jossain vaiheessa sitten, kun oli tunnettu varmaan puoli vuotta jo ja päivittäin vaihdettu kuulumiset, päätettiin, että lähetetään kuvat toisillemme. Sen jälkeen mies alkoi kartella minua, ei viestitellyt enää ja lähti chatista aina kun tulin paikalle.
Juttu oli tosi outo, en vieläkään tajua mitä tapahtui. Joko järkyttyi kuvasta (tiesi, että olen ylipainoinen ja ruma, se ei voinut olla yllätys) tai sitten voi olla, että naisystävänsä ei tykännyt, kun viestitteli toisen kanssa.
Laita yhteystiedot niin täällä olisi mies jonka kanssa vaikka viestitellä. 😉
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran yksi nettikaverimies, jonka kanssa juteltiin aina chatissa ja vaihdettiin päivittäin kuulumiset . Jutut oli tosiaan ihan tavallisia, ilman yhtään mitään seksuaalista virettä. Jossain vaiheessa sitten, kun oli tunnettu varmaan puoli vuotta jo ja päivittäin vaihdettu kuulumiset, päätettiin, että lähetetään kuvat toisillemme. Sen jälkeen mies alkoi kartella minua, ei viestitellyt enää ja lähti chatista aina kun tulin paikalle.
Juttu oli tosi outo, en vieläkään tajua mitä tapahtui. Joko järkyttyi kuvasta (tiesi, että olen ylipainoinen ja ruma, se ei voinut olla yllätys) tai sitten voi olla, että naisystävänsä ei tykännyt, kun viestitteli toisen kanssa.
Mitä kauemmin viestittelee toista näkemättä, sitä varmemmin kehittää mielessään eräänlaisen toiveprojektion toisesta. Tämän vuoksi tuloksena on yleensä aina pettymys ja kuvion väljähtyminen, kun lopulta koittaa näkemisen aika.
Se kuva kannattaa vaihtaa tai tapaaminen järjestää mahdollisimman nopeasti. Niin se vaan menee.
Tässä olisi yksi, mutta olen aika kiltti, haittaako?