Mikä on huonoin piirteesi
Kommentit (58)
Laiskuus, saamattomuus, besserwisseriys on kaikki huonoja piirteitäni. Hyvä puoli asiassa on se, että tiedostan nämä ominaisuudet itsessäni ja ainakin yritän saada niitä karsittua. Ehkä musta joskus voi tulla hiukan parempi ihminen.
Vaikeissa tilanteissa annan periksi, negatiivisuus, huono itsetunto
Pedofilia, masentuneisuus ja passiivis-aggressiivinen käytös. Olisinpa normaali ja terve...
Kun keksin jotain, teen kaikkeni että se onnistuu. ei aina hyvä piirre
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:45"]Laiskuus ja aikaansaamattomuus. En ymmärrä miten näin kävi. Olin lukiossa ns kympin tyttö ja 4 ensummäistä yliopistovuotta paahdoin täysillä. Sitten lähdin vaihtoon, palasin Suomeen ja masennuin. En ole edelleenkään valmistunut. Töitä sentään teen, mutten omalta alaltani. Muutenkin olen laiskistunut arkiaskareissa ja nautin liikaa kotona sluibailusta.
[/quote]
oletko lihonnut?
Oon tosi huono small talkissa (etenkin jos juttelukumppanin ajatukset ei kiinnosta tippaakaan). Yritän olla kohtelias, mutta se teenäinen positiivisuus on kuluttavaa ja väkinäistä. Inhoan myös isossa porukassa olemista, jolloin vetäydyn kuoreeni (kahden kesken puhun kuin papupata). Uskon ihmisten pitävän minua hiljaisuuteni vuoksi tylynä tai tyhmänä.
Laiskuus, saamattomuus ja taipumus syyttää muita omista vioistani/virheistäni.
Erityisesti jälkimmäinen oli kova pala kun ymmärsin sen, kertoo syvemmistä ongelmista. Kaikkea kolmea työstän aktiivisesti. Niin ja myöskin taipumus vahvaan ahdistukseen ilman näkyvää syytä.
Suorapuheisuus ja eräänlainen päällepäsmäriys.
Negatiivisyys, pessimistisyys ja kyynisyys. Muiden mielestä siis. Itse olen ylpeä näistä piirteistäni enkä haluaisikaan olls mikään tyhjännauraja tai elämästä 24/7 humaltunut ilopilleri. :)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:50"]Oon tosi huono small talkissa (etenkin jos juttelukumppanin ajatukset ei kiinnosta tippaakaan). Yritän olla kohtelias, mutta se teenäinen positiivisuus on kuluttavaa ja väkinäistä. Inhoan myös isossa porukassa olemista, jolloin vetäydyn kuoreeni (kahden kesken puhun kuin papupata). Uskon ihmisten pitävän minua hiljaisuuteni vuoksi tylynä tai tyhmänä.
[/quote]
Tai sitten mielenkiintoisena ja salaperäisenä. t. eräs, joka ei saa suutaan tukittua vaikka juttu ei kiinnostaisi ketään.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:37"]Olen suorapuheinen
[/quote]
Tarkoittaako alapeukutus että suorapuheisuus ei ole huono juttu?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:50"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:45"]Laiskuus ja aikaansaamattomuus. En ymmärrä miten näin kävi. Olin lukiossa ns kympin tyttö ja 4 ensummäistä yliopistovuotta paahdoin täysillä. Sitten lähdin vaihtoon, palasin Suomeen ja masennuin. En ole edelleenkään valmistunut. Töitä sentään teen, mutten omalta alaltani. Muutenkin olen laiskistunut arkiaskareissa ja nautin liikaa kotona sluibailusta.
[/quote]
oletko lihonnut?
[/quote]
En, olen luonnostaan hoikka. -15
Kyynisyys, syrjäänvetäytyväisyys, saamattomuus, kaukainen luonne, masennukseen taipuvainen, synkkä, arvosteleva. Olen aika kauhea ihminen :(
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:59"]Kyynisyys, syrjäänvetäytyväisyys, saamattomuus, kaukainen luonne, masennukseen taipuvainen, synkkä, arvosteleva. Olen aika kauhea ihminen :(
[/quote]
Kaukainen = kaunainen
Hyväuskoisuus. Ostan herkästi tuotteita, joiden kerrotaan parantavan ihon kuntoa tai muita kauneuteen liittyviä tuotteita. Luen positiivisia suosituksia ja tilaan tuotteen. Joka kerta joudun pettymään ja harmittaa kalliiseen "ihmetuotteeseen" haksahtaminen.
Olen luonnostaan kohtelias enkä osaa aina heti puolustautua röyhkeitä ihmisiä vastaan.
Aseksuaalisuus ja valittu yksin eläminen. Olisi niin paljon helpompaa olla niin kuin muut eli pariutua ja lisääntyä. En ole kiinnostunut parisuhteesta enkä perheen perustamisesta ja sekös jaksaa ihmetyttää sukulaisia ja tuttavia vuodesta toiseen. On henkisesti rankkaa olla jatkuvasti painostuksen alla ja ns. "outolintu". Vanhempani ovat myös surullisia siitä, etteivät saa lapsenlapsia tai vävypoikaa. He eivät usko, että olen aidosti onnellisempi yksin. Toivoisin siis, että olisin niin kuin kaikki muut tai oppisin olemaan välittämättä muiden ajatuksista.
up