Mikä työ sopii sähläävälle?
Mulla on varmaan add tai jotain, oli tai ei niin en voi mitään sille, että olen huolimaton. Töitä joissa olen ollut erityisen huono: varaston keräilijä, kassatyöntekijä (en pysy laskuissa mukana kun en keskity, kassalla sählään rahan kanssa). Älyä silti ihan on, pystyn kyllä muistamaan ja opettelemaan asioita jotka kiinnostaa. Aionkin hakea korkeakouluun 2016. Mutta siinä välissä tarvis joku muu homma keksiä. Ehdotuksia?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:15"]Mulla on varmaan add tai jotain, oli tai ei niin en voi mitään sille, että olen huolimaton. Töitä joissa olen ollut erityisen huono: varaston keräilijä, kassatyöntekijä (en pysy laskuissa mukana kun en keskity, kassalla sählään rahan kanssa). Älyä silti ihan on, pystyn kyllä muistamaan ja opettelemaan asioita jotka kiinnostaa. Aionkin hakea korkeakouluun 2016. Mutta siinä välissä tarvis joku muu homma keksiä. Ehdotuksia?
[/quote] kärsin aivan samasta ongelmasta :( olen kauhea sählä eikä varmaan siksi töitäkään enään tarjota vanhoista harjoittelupaikoista. Oletko käynnyt lääkärissä tai jossain juttelemassa? Kiva kuulla etten ole ainut joka kärsii..
Puutarhaan tai vanhuksille tykkäävät kun on eloisa ja jos vielä puhut koko ajan...
Vanhainkotiin. Vanhukset ovat tajuttomiksi lääkittyjä joten pieni sähläys ei haittaa.