Pieni tai keskikokoinen koirarotu mikä haukkuu mahdollisimman vähän?
Suositteluja. Ei perhoskoiraa ainakaan, kun räksyttävät liikaa.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Labradorinnoutaja. Mukautuva koira monenlaiseen menoon ja harrastukseen. Hyvin koulutettavissa oleva rotu mutta niin kuin kaikki muutkin rodut, se täytyy kouluttaa!
Alapeukuttajat, mikä labradorinnoutajassa on vikana?
Onhan labbikset nyt vähän jälkeenjääneitä monella tapaa😅 sellasia koiramaailman saappaita.
Whippet.
On muutenkin tosi ihana koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Labradorinnoutaja. Mukautuva koira monenlaiseen menoon ja harrastukseen. Hyvin koulutettavissa oleva rotu mutta niin kuin kaikki muutkin rodut, se täytyy kouluttaa!
Onhan labbikset nyt vähän jälkeenjääneitä monella tapaa😅 sellasia koiramaailman saappaita.
Oli varmaan vitsi! Harrastuskenttä on hyvin laaja puhumattakaan kelpoisuudesta virka- ja avustajakoiraksi. Ei todellakaan ole mikään ”koiramaailman saapas”.
Whippet on kiltti ja ystävällinen, ei hauku. Pitkäikäinen rotu.
Vierailija kirjoitti:
Bichon frise 💜
Ainakin ne joista minulla on kokemusta, eivät juurikaan hauku.
Ihania pumpulikoiria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä niin väärässä.
Japanin akita on hyvin hiljainen. Kun olen tulossa kotiin, koira on kyllä kuullut minun tulevan ja odottaa oven takana ihan hiljaa. Ei äännä mitenkään, vaikka pimpottaisinkin. Muille koirillekaan ei hauku, vaikka innostuu koiria nähdessään.
Hienoa, että joku edes ottaa huomioon rodun haukkuherkkyyden erityisesti jos asuu kerros- tai rivitalossa. Valitettavan moni ei ota, eikä tee muutenkaan mitään sen eteen, ettei koira haukkuisi päivät läpeensä yksin ollessaan.
Airedale. Saksassa virallisena pk-rotuna. Kotona nuokkuu. Pentueita: https://www.pets4homes.co.uk/sale/puppies/airedale-terrier/?support=ken… ,sekä https://www.thekennelclub.org.uk/search/find-a-puppy/?Breeds=Airedale+T…