Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teidän menot saisivat kasvaa tai tulot pienentyä, jotta…?

Vierailija
07.05.2015 |

voisimme tehdä maamme taloudesta kannattavampaa? Valtionvelat täytyisi saada maksettua. Kerro nettotulosi ja keiden on niillä elettävä sekä säästöjesi määrä. Eihän me tahdota alkaa rettelöimään eikä me myöskään tykätä korruptiosta eihän? Tinkikääpä kaikki nyt, jotta päästäisiin hyvään lopputulokseen. Mihin tahdot säästää ja panostaa ja mistä olet valmis luopumaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomen nyty yhtäkkiä täytyy alkaa maksamaan velkojaan, kun niitä on käytännössä vähemmän kuin millään muulla maalla (Pohjois-koreaa ja veroparatiiseja ei lasketa) ja korkokin on käytännössä ilmainen. Siinä ei ole mitään järkeä, paitsi, että joku ihan täällä kotimaassa vetää välistä. Kiitosta vaan, minä en ole sen eteen valmis luopumaan mistään.

Vierailija
2/7 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kannattaisi ainakin säästää nyt johonkin rahastoon ja maksaa velkoja pois heti kun se on korkojen nousemisen vuoksi järkevää. Avainsana on säästöt niin yksilöllä kuin kansakunnallakin. Täytyy olla sitten mistä ottaa. Nyt elämme velaksi. Pitäisi tottua pärjäämään vähemmällä ja kun oppii säästämään etukäteen, niin voi harkiten ostaa laatua silloin kun  siitä saa alennusta 10-20 %. Eikä joudu maksamaan korkojakaan kulutusluotoista. Näistä yhteensä tulee säästöä itselle ehkä jopa 50%. Pitäosi olla varaa laittaa valtion menotkin kuriin, kun yksilöllä on kaikki hyvin. Tupakkarahaakaan kun ei tarvita.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset lainan ehdot ovat? Kuinka suuri sanktio tulisi ennenaikaisesta lyhennyksestä? Lainan antaja ei varmasti ilmaiseksi suostu korkotappiota ottaman. Kuinka niin korko on ilmainen??? Eikö Suomen luottoluokitusta ole tiputettu ja ennustettu laskusuhdanteiseksi? Tämähän tarkoittaa lainan antajalle kohonnutta riskiä ja näin ollen suurempaa korkovaadetta.

Vierailija
4/7 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

500€ /kk menee tällä hetkellä eläkesäästämiseen ja rahastoihin. Sen verran on "ylimääräistä".

Vierailija
5/7 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteät menot = miehen nettopalkka, mun palkalla sitten ostetaan harvemmin tarvittavat jutut ja huvit.... enkä mä niistä halua luopua saati säästöistämme. Ihan ole tarkoituksella hankkinut hyväpalkkasien duunin ja pienet menot, en minä niitä pois lahjoita.

Vierailija
6/7 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituloni olivat viime vuonna noin 12 000 e. Sen lisäksi opintotuki. Pitää palauttaa yhden kuukauden tuki, eli joudun nostamaan lainaa 500 e. Kesätyön ensimmäinen palkka tulee vasta kesäkuun lopussa. Noin tuhannen euron säästöt hupenivat yllättäviin menoihin. Samalla työtunnit vähenivät. Miehen tulot ovat opintotuen päälle joitakin kymmeniä euroja.

Vierailija
7/7 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä tonnia ansioveroa joka vuosi ja alvit ja muut valmisteverot noin kolmestakymmenestä tonnista vuodessa. Mitä mun vielä pitäis antaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme