Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Onko mielenterveystoimisto oikea paikka mulle nyt?!

Vierailija
07.05.2015 |

En jaksa koko elämänkirjoa tähän naputtaa, mut lyhkäisyydessään. Olen sairastanut ahdistusta, ja ilmeisesti jonkin sortin sosiaalisten tilanteiden pelkoa noin 7-8vuotta. Olen nyt 24vuotas. Olen käynyt n. 2v sitten psykologilla vähän reilu vuoden ajan. En käy enään.

Mulla ei ole koulutusta, en pysty menemään koulumaailmaan. Saan paniikinomaisia kohtauksia ja ahdistaa niin, että tuntuu kuin kuolisin siihen paikkaan.

Asun mieheni kanssa yhdessä. Aika hyvin pystyn suoriutumaan esim kauppareissuista miehen kanssa, mutta nyt viime aikoina en ole kyennyt vaan mies on hoitanut ne ym asioinnit. Olen itse täysin 4 seinän sisällä.

Haluan opiskella, mutta en pysty. Täytyisi löytää ala, jota voisi opiskella verkko opiskeluna ettei kouluun tarttisi fyysisesti itse mennä.

Onko oikea paikka mulle nyt mielenterveystoimisto jälleen kerran, kun tuntuu, että parempi sekin kuin että olisin vaan kotona päivät pitkät tekemättä mitään, kerta se opiskelukaan ei onnistu?

Mitä helvettiä teen elämälläni? Loppu elämän jollain sairaslomalla? En halua sellasta elämää.

En tiedä yhtään mitä pitää tehdä!!

Jos aloitan terapian, menee vuosia ennen kuin paranisin, jos edes paranisin näistä sairauksistani esim niin hyvin, että voisin aloittaa normaalit opiskelut.

Itkettää niin kauheena kun elämä on tällästä!! :(

Mulla oli haaveita opiskella ammatti, jopa ammattikorkeeseen olen haaveillut joskus hakevani. Saada työpaikka, tienata rahaa, ostaa ehkä joskus talo.. Kaikki ne haaveet on romutettu!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta kuulostaa, että on oikea paikka. Ja sitten askel kerrallaan, älä vielä päätä, että haaveesi on romutettu! 

Vierailija
2/3 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikea paikka. Sinulla on vain yksi elämä. Totta kai haluat tehdä kaikkesi, että voisit elää sen täysillä ja nauttia siitä. Tämän pitäisi olla nyt ihan kaikkein tärkein asia sinulle.
.
Apua pitää vaatia. Muista, kun menet, että kerrot ihan kaiken. Teet selväksi , että et pärjää, ja että olet valmis apua vastaanottamaan.
.
Onnea matkaan! Sinä selviät kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että kohdallasi voisi auttaa sopivat lääkkeet sekä yllättäen jopa muutto ulkomaille, jossa voisi aloittaa puhtaalta pöydältä ja jossa kaikki nolostelu menisi sen ulkomaalaisuuden piikkiin. Ei kannata heittää arvokasta elämää hukkaan, vaan yrittää nauttia siitä. T. Toinen sosiaalisten tilanteiden pelosta kärsivä, joka oli kuin uusi ihminen toisessa maassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi