Seksi nykyisen kumppanisi kanssa - parasta?
Onko nykyisen kumppanisi kanssa seksi parasta? Vai onko menneisyydessäsi joku joka oli vielä parempi? Haaveiletko koskaan salaa toisesta kumppanista, ei niinkään pettämisestä vaan mietitkö voisiko seksi olla parempaa jonkun toisen kanssa?
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:11"]kumppanina täydellinen. Huomioiva, hellä, turvallinen.. siis täydellinen mitä vaan voi nainen toivoa, mutta sängyssä.. se yksi ja sama asento. hän päällä. ja heti kun on laennu loikkii suihkuun. . . Sängystä hän on ylihuolehtivainen, lakanatkin taitellaan armeijamaisesti ja jos on seksistä jäänyt pienikin tahra... heti vaihtoon!?
ja ikääkin miehellä jo 42-vuotias..
ymmärrän kun edellinen nainen on ollut että 2x vuodessa riittää, ei hellyyttä ei läheisyyttä. Ja eron jälkeen hän oli VUOSIA ilman naista.Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu...
[/quote]
Jättääkö hän sinut ilman orgasmia? Onpa siinä "huomaavainen" mies...
Meillä sama kuin 2:lla.. Välillä turhauttaa tosi paljon... Ihanin mies mikä minulla on ollut, mutta huonoin sängyssä.
Seksi oli alussa aivan mahtavaa, mutta nykyään mies suostuu niin harvoin, että se ei tunnu enää yhtä hyvältä. Mies tulee niinä harvoina kertoina niin nopeasti, etten itse ehdi kunnolla mukaan. Hoitelee kyllä sormin jälkikäteen, mutta ei se nyt sama asia ole. Mies ei myöskään yhtään tykkää puhua seksistä, vaan aina kaikki on "ihan hyvin". Kaipaan siis lähinnä sitä, että mies olisi kiinnostuneempi seksistä. En kyllä muista, että kukaan pidemmistä suhteistani olisi ollut kokonaisuudessaan parempi.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:11"]kumppanina täydellinen. Huomioiva, hellä, turvallinen.. siis täydellinen mitä vaan voi nainen toivoa, mutta sängyssä.. se yksi ja sama asento. hän päällä. ja heti kun on laennu loikkii suihkuun. . . Sängystä hän on ylihuolehtivainen, lakanatkin taitellaan armeijamaisesti ja jos on seksistä jäänyt pienikin tahra... heti vaihtoon!? ja ikääkin miehellä jo 42-vuotias.. ymmärrän kun edellinen nainen on ollut että 2x vuodessa riittää, ei hellyyttä ei läheisyyttä. Ja eron jälkeen hän oli VUOSIA ilman naista.Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu... [/quote] Jättääkö hän sinut ilman orgasmia? Onpa siinä "huomaavainen" mies...
[/quote]
Ei, hän antoi eilenkin ihanan ison Ooooon :)
Hellä käsistään.
Minulla kanssa paras. Olin 23-v kun tavattiin ja sain elämäni ensimmäisen orgasmin hänen kanssaan. Siitä voi jo jotain päätellä. Enkä ole ikinä enää jäänyt ilman sitä. :)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 13:37"]Minulla kanssa paras. Olin 23-v kun tavattiin ja sain elämäni ensimmäisen orgasmin hänen kanssaan. Siitä voi jo jotain päätellä. Enkä ole ikinä enää jäänyt ilman sitä. :)
[/quote]
Melkein sama, paitsi että olin 21-vuotias.
kumppanina täydellinen. Huomioiva, hellä, turvallinen.. siis täydellinen mitä vaan voi nainen toivoa, mutta sängyssä.. se yksi ja sama asento. hän päällä. ja heti kun on laennu loikkii suihkuun. . . Sängystä hän on ylihuolehtivainen, lakanatkin taitellaan armeijamaisesti ja jos on seksistä jäänyt pienikin tahra... heti vaihtoon!?
ja ikääkin miehellä jo 42-vuotias..
ymmärrän kun edellinen nainen on ollut että 2x vuodessa riittää, ei hellyyttä ei läheisyyttä. Ja eron jälkeen hän oli VUOSIA ilman naista.Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu...