Taisin pilata välit tyttäreeni.
21-vuotias tyttäreni seurustelee 34-vuotiaan miehen kanssa. En voi hyväksyä noin suurta ikäeroa kun tyttäreni ei ole vielä aikuinen. Riitahan asiasta syntyi ja sanoin hänellä, että mies on suhteessa vain ja ainoastaan seksin takia. Nyt tyttäreni on loukkaantunut eikä vastaa puhelimeen. Hän väittää kiven kovaan miehen rakastavan häntä aidosti. Itse olen varma, että se namusetä on valehdellut.
Miten tässä näin kävi? Ajoin nuoren suoraan hyväksikäyttäjän syliin. Mitä voin tehdä?
Kommentit (11)
Puhut siitä kuin se olisi 14. 21-vuotias on ihan oikeasti jo omista teoistaan ja tunteistaan vastuussa oleva ihminen, ja sinä kuulostat ihan Curling-äidiltä. Mun seurusteluasiat ei mun mutsille kuuluneet pätkääkään, kun olin tuon ikäinen, ja minusta niin on oikein.
Ootko tosissasi? Minäkin olen 21 ja mun avomies/kihlattu 34. Onneksi meidän vanhemmat on onnellisia mun puolesta, ovat sanoneet, että vihdoinkin löysit kunnon miehen. Ollaan oltu kohta 2vuotta kihloissa ja nyt lapsi tulossa, ollaan todella rakastuneita oikeasti ja mies on kyllä monessa asiassa paljon lapsellisempi, kuin minä. Seksiä meillä ei ole mun mielestä riittävästi, mutta ei se olekaan pääasia hellyyttä, läheisyyttä, haleja ja pusuja on paljon enemmän, kun kellään tietämälläni pariskunnalla. En koskaan olisi uskonut, että noin rakastavaa ja rakastettavaa miestä on edes olemassa. Meillä menee hyvin, eikä ikäeroa yleensä edes huomaa, joskus voisi kuvitella sen olevan toisinpäin.
No voi hellanlettas. Kun minä olin 21, olin naimisissa ja tein töitä samalla kun opiskelin. Kahdella kaverillani oli lapsia. Samanikäinen serkkutyttö oli kihloissa.
Kehittyvätkö nykynuoret niin hitaasti että 21-vuotiaat ovat namusetien saalistettavissa samaan tapaan kuin 15-16-vuotiaat ennen?
Piti oikein tarkistaa viestin päivämäärä, ettei joku ole nostanut yhtä tuhansista Ikiksen vanhoista ketjuista.
21-vuotias ei ole lapsi.
Joko tämä on provo, tai sitten olet hirveä äiti.
Huono provo. Ei jakseta antaa hänelle mitä toivoo
Nyt alat suunnittelemaan kiireellä tyttäresi häitä ja toiveita lapsenlapsista! Suunnittelet, että voit sitten muuttaa heidän naapuriin ja tulla JOKA PÄIVÄ auttamaan kotitöissä ja lapsenhoidossa.
Miksi näitä aloituksia on useita päivässä, mutta minun kädessäni ei vielä roiku parikymppistä kissaa? Voisi kuvitella kunnon epideamiaksi jo. On se niin väärin.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:14"]
21-vuotias ei ole lapsi. Joko tämä on provo, tai sitten olet hirveä äiti.
[/quote]No ei niin, mutta ei kyllä vielä aikuinenkaan. Tuossa iässä sitä uskoo kaiken, mitä joku aikuinen mies lepertelee. Ei 21-vuotias ja 34-vuotias voi kohdata tunnetasolla. Tyttö varmasti välittää miehestä paljon, mutta 34-vuotias ei voi haluta 21-vuotiaalta muuta kuin seksiä. Nuori on kuitenkin helppo manipuloida uskomaan muuta. Sitten jätetään kuin nalli kalliolle. ap
Mun yksi parhaista kavereista tapasi 23-vuotiaana aviomiehensä, joka oli tuolloin 34. Hirveän onnellinen perhe ovat.
Ei mee kovin kauas tuo tyttäresi tilanne. Ja joka tapauksessa tuo mitä hänelle sanoit, on aivan kamalaa ja aliarvioivaa, ymmärrän että hän loukkaantui. Miten niin tyttäresi ei muka ole "aikuinen" - 21 on useimmissa maissa täysi-ikäisyyden raja, meillä peräti 18.