Mikä ärsyttää naisissa
Juuri kun olen tulossa eikä hoideta hommaa kunnolla loppuun saakka. Siis viimeiseen pisaraan asti, vaan siinä vaiheessa aloitetaan löysäily kun olisi paras vaihe tehdä kaikkensa.
Mikä muu siis ärsyttää?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:23"]Itsekkyys
[/quote]
Ja miehetkö ei ole itsekkäitä!?
Ja kyllä, me naiset ollaan tosi ärsyttäviä ärsyttävien mielialavaihteluiden kanssa, ärsytän jopa itseäni tällä hetkellä.
Naisilla on hormonivaihtelut, jotka tekee niistä tosi epätasapainoisia ja välillä joissain asioissa epäluotettavia.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:23"]Itsekkyys [/quote] Ja miehetkö ei ole itsekkäitä!?
[/quote]
Nyt ei ole kyse taas kisasta.
Kisailevat naiset ovat ärsyttäviä, vaikka sinusta pidinkin ;)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:31"]
Naisilla on hormonivaihtelut, jotka tekee niistä tosi epätasapainoisia ja välillä joissain asioissa epäluotettavia.
[/quote]
En sanoisi tässä kohtaa ärsyttäviä, vaan sietämättömiä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:28"]
Mikä ihmeen löysäily?
[/quote]
Silloin kun on huippuvaihe kun on saamassa ja nainen löysäilee. Selvästi siis huomaa, että parempaankin olisi pystynyt ..
Ihan samat asiat ärsyttää naisissa kuin miehissäkin.
Puolet naisista on hirviöitä. Ja iso osa näistäkin parisuhteessa parempaa ansaitsevan miehen kanssa.
Ja ennen kuin alat kotkottamaan, niin en väittänyt sinun kuuluvan näihin monstereihin.
vaikka mies siis piäisikin naisesta, mies menee muualle jossain vaiheessa; ellei jotain tapahdu.
No sopii sekä miehiin, että naisiin mutta ihmisten tunteilla pelaaminen. Pyöritetään montaa ihmistä yhtä aikaa tai vain yhtä huvinvuoksi ilman tunteita ja sitten kikatellaan tai röhönauretaan, kun joku luulee liikoja. Pari naispuolista opiskelukaveria hyväksikäyttivät ihastuneita kilttejä miehiä ihan surutta. Ostattivat sitä sun tätä ja passuuttivat tekemään omia kotkotuksiaan samalla valittaen, kuinka ahdistaa kun "emmä tunne sitä kohtaan mitää ja se vaan haluaa koko ajan enemmän". Sitten eron tultaessa toinen jatkaa samaan tahtiin pelleilyä vampaten tai pelimiehen elkein kaataen uusia uhreja, kun toinen osapuoli on pahimmassa tapauksessa katkeroitunut toisesta sukupuolesta koko loppu elämäkseen. N24
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:25"]
Juuri kun olen tulossa eikä hoideta hommaa kunnolla loppuun saakka. Siis viimeiseen pisaraan asti, vaan siinä vaiheessa aloitetaan löysäily kun olisi paras vaihe tehdä kaikkensa.
[/quote]
Olipa epäselvää. Tulossa mistä/minne? Mitä hommaa? Missä asiassa löysäillään ja mitä pitäisi tehdä?
Mua ärsyttää kun ei voida sanoa selkeästi mitä tarkoittaa. Oli kyseessä sitten mies tai nainen.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:41"]
Ihan samat asiat ärsyttää naisissa kuin miehissäkin.
[/quote]
Onhan niissä eroja. Eivät miehet esimerkiksi heittäydy siihen tyyliin kun en minä osaa, enkä pysty.
Naisilla se on vielä jotenkin hyväksyttävää jos ei oikeasti osaa tai pysty, esim auton korjaamisessa. Jos mies heittäytyisi sellaiseksi en katselisi hetkeäkään.
vaikka mies siis piäisikin naisesta, mies menee muualle jossain vaiheessa; ellei jotain tapahdu.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:25"]
Mikä muu siis ärsyttää?
[/quote]
Naisetkin saa vastata.