Tyttöystäväni jalkakarvat
Ovat usein sekaisin ja tulee takkuja. Tyttöystäväni on hieroessani häntä pyytänyt myös harjaamaan nämä jalkakarvat suoriksi. Sitten kun takkuja on paljon ja harjaaminen sattuu, niin syyttää minua. Olen ehdottanut jalkakarvojen ajoa, mutta eihän tämä apina usko.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:19"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:17"]
Kaikki muu käy, mutta kainaloihin en koske, etteivät ala rehottamaan. Mies on mies ja nainen on nainen. Näin se asia tulee menemään. Naisen pillukarvat voin ajaa vaikka itse ja jos munakarvat haittaavat, niin silloin täytyy imeä myöskin pohjaan saakka. Muutenhan ne eivät ole tielläkään. Jos nainen tätä vaatii, niin ajan todellakin, mutta sitten täytyy vastata huutoon.
[/quote]
Aika heikolla pohjalla miehisyytesi, jos se on kainalokarvoista kiinni :D En haluaisi sellaista "miestä"!
[/quote]
Ei miehisyyteni siitä ole kiinni, vaan en halua että kainokarvani alkavat siitä enemmän kasvamaan.
Ikävä ettet haluaisi hyvää miestä.
[/quote]
Ihan höpö puhetta tuo että karvat alkavat kasvamaan yhtään sen enempää jos niitä ajelee. Ei pidä paikkaansa. Säärissä esim jos on hento karva entuudestaan niin saattaa tuntua, että kasvaa enemmän jos ajelee siksi koska se karva ajelun jälkeen muuttuu ns karheammaksi eli tulee sänki.
Kainalokarvat miehillä on seksikkäitä. Mun mies joskus ajelee munakarvoja, mutta se on mun mielestä vähän outoa, itse ajelen pillun ja kainalot, mutta ei ole tarvetta ajella jalkakarvoja kun ne onb ohuet ja vaaleat
Laittakaa letille yöksi niin eivät ole takussa aamulla. :)
Seurustelet apinan kanssa? Naispuolisella ihmisellä ei ole niin runsas karvankasvu, että jalkakarvoja tarvitsee kammata / ne menevät takkuun.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:16"]Laittakaa letille yöksi niin eivät ole takussa aamulla. :)
[/quote]
Ja tulee vielä nätit kiharatkin kaupan päälle :)
Kaikkea olen yrittänyt, mutta tyttöystävä vain purnaa.
Ei siinä mitäään, mun muija ei suostu nyppimään tissikarvoja pois, ei ne sellaset ole kuin miehillä, mutta nännipihat on täynnä mustaa pitkää karvaa, jalkakatvat se sentään ajaa
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:30"]
Ei siinä mitäään, mun muija ei suostu nyppimään tissikarvoja pois, ei ne sellaset ole kuin miehillä, mutta nännipihat on täynnä mustaa pitkää karvaa, jalkakatvat se sentään ajaa
[/quote]
Helppo homma, laitat karvanpoistoainetta yöllä kun nukkuu. Itse tosin tein niin, että nuollessa tissejä välillä vedin niitä hampailla. Ei tykännyt ja karvat lähti aika äkkiä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:30"]
[/quote]
Kai itsekin sheivaat sitten ylimääräiset karvasi?
Itseäni ällötti mieheni karvaiset kainalot, eikä suostunut sheivaamaan niitä ennen kuin itse kasvatin samanlaiset (alkavat) puskat kainaloihini. Kovin kauaa ei tarvinut kasvatella kun jo mieskin tajusi sheivauksen tärkeyden!
Itse sheivaan jalka-, kainalo- ja pimpsakarvat, miehiltä vaadin kutakuinkin samaa. Eli siisti alapää, ei puskaa kainaloissa eikä karvaista selkää/rintakehää. Jalkakarvat eivät haittaa, mutta perskarvat on sheivattava :D
Kaikki muu käy, mutta kainaloihin en koske, etteivät ala rehottamaan. Mies on mies ja nainen on nainen. Näin se asia tulee menemään. Naisen pillukarvat voin ajaa vaikka itse ja jos munakarvat haittaavat, niin silloin täytyy imeä myöskin pohjaan saakka. Muutenhan ne eivät ole tielläkään. Jos nainen tätä vaatii, niin ajan todellakin, mutta sitten täytyy vastata huutoon.
[/quote]
Aika heikolla pohjalla miehisyytesi, jos se on kainalokarvoista kiinni :D En haluaisi sellaista "miestä"!
Kainaloiarvat on ilmastoinnin kannalta. Jos niitä ei ole, tulehduksia ja hikeä tullee enemmän.
Muija onneksi ajelee usein säärensä. Jos ei niin kolmessa päivässä on sellainen sänki joka raapii verille. Sekin on tullut koettua. Mahtaisi olla jeti jos kuukauden olisi ajelematta? Todella uusiutuva luonnontuote hänen karvansa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:19"]
[/quote]
[/quote]
Ei miehisyyteni siitä ole kiinni, vaan en halua että kainokarvani alkavat siitä enemmän kasvamaan.
Ikävä ettet haluaisi hyvää miestä.