Pitäisiköhän jo lopettaa seksikertojen merkkaaminen kalenteriin?
Olen noin vuoden ajan pitänyt tarkkaa kirjaa seksistä. Kirjanpito on alkanut ahdistaa, koska en edelleenkään ole tyytyväinen määrään enkä laatuun, mutta en tiedä ahdistaisiko lopettaminen vielä enemmän, kun sitten tulee pelko että seksi loppuu kokonaan. Miten oppisin elämään sen pelon kanssa? Pitäisikö jo lopettaa merkkaaminen ja seksiasioiden suunnittelu (koska viimeistään teen aloitteen yms.? Mitä te tekisitte? T ällölättäpylly
Kommentit (18)
Ehkä selkeintä on lopettaa merkkaaminen ja aloitteiden teko siihen asti, kunnes mies kysyy jos kysyy, miksen enää tee niitä. Ap
Viimeisintä aloitettani mies sanoi jälkeenpäin raiskaukseksi ja seuraavana päivänä juoksi pakoon kun yritin halata. Joten eikö ole selvää, etten voi enää yrittää mitään? Ap
Huoh. Naiset, se kertoo aika paljon jos mies pitää lähes PAKOTTAA seksiin!
Niin se kertoo siitä, että mies ei halua mun koskevan siihen millään tavalla ainakaan minun aloitteestani. Joten en enää edes suunnittele niin tekeväni. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:04"]Niin se kertoo siitä, että mies ei halua mun koskevan siihen millään tavalla ainakaan minun aloitteestani. Joten en enää edes suunnittele niin tekeväni. Ap
[/quote]
Eipä sulla sitten mitään kalenteriin merkittävääkään tule olemaan eli lopputulos on sama, jatkat merkkaamista tai et. Kalenteri pysyy tyhjänä. Kannattaa ehkä harkita eroa, jos mies juoksee pakoon ja syyttää raiskaamisesta. Ei tuo ole normaalia.
No ei se tosissaan syyttänyt ja halaamiseen oli kuulemma vain huono hetki. Mutta en mä silti enää jaksa tällaista. Ollaan sitten vain lasten takia. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:12"]No ei se tosissaan syyttänyt ja halaamiseen oli kuulemma vain huono hetki. Mutta en mä silti enää jaksa tällaista. Ollaan sitten vain lasten takia. Ap
[/quote]
Ansaitset parempaa. Kyllä lapset sen aistivat, jos vanhemmat ovat yhdessä vain heidän takiaan. Myöhemmin lasten elämässä tulevat myös itsesyytökset siitä, että vanhemmat olivat onnettomina yhdessä heidän takiaan. Terapiakin voi tulla tarpeeseen. Suosittelen eroa, jos olette yhdessä vain lasten takia. Se ei kannata.
Ollaan puhuttu, ei ole auttanut. Kysyin mieheltä viestillä, sovitaanko sitten vain etten enää yritä koskea siihen. Ap
Onko parisuhteessanne mitään läheisyyttä? Halailua, silittelyä? Oletko muuten tyytyväinen avioliittoosi?
Itse olen sitä mieltä, että juuri seksi erottaa rakkaussuhteen kaikista muista kahden ihmisen välisistä suhteistä. Jos seksiä ei ole, on parisuhde vain kaverisuhde. Toisaalta, jos seksittömyys sopii molemmille, niin mikäs siinä sitten olisi ongelma. Huono tai liian vähäinen seksi voi pilata hyvänkin parisuhteen. Jos taas seksi on hyvää, tyydyttävää ja sitä on määrällisesti tarpeeksi, voi se pelastaa vähän väljähtäneemmänkin suhteen. Vähäisen seksi kausia on kaikissa pidemmissä parisuhteissa, mutta kyllä minusta kuukausien seksittömyys on jo liikaa vaadittu.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:43"]
Onko parisuhteessanne mitään läheisyyttä? Halailua, silittelyä? Oletko muuten tyytyväinen avioliittoosi?
Itse olen sitä mieltä, että juuri seksi erottaa rakkaussuhteen kaikista muista kahden ihmisen välisistä suhteistä. Jos seksiä ei ole, on parisuhde vain kaverisuhde. Toisaalta, jos seksittömyys sopii molemmille, niin mikäs siinä sitten olisi ongelma. Huono tai liian vähäinen seksi voi pilata hyvänkin parisuhteen. Jos taas seksi on hyvää, tyydyttävää ja sitä on määrällisesti tarpeeksi, voi se pelastaa vähän väljähtäneemmänkin suhteen. Vähäisen seksi kausia on kaikissa pidemmissä parisuhteissa, mutta kyllä minusta kuukausien seksittömyys on jo liikaa vaadittu.
[/quote]
Entäs sairaus? Jossain sairauksissa joutuu olemaan kuukausia ja ehkä jopa vuosia ilman seksiä?
Sekin on yksi mahdollisuus, että asiasta on vain tullut mulle valtava pakkomielle, mikä huonontaa tilannetta entisestään. Mutta jos näin on, eikö ole vain hyvä olla koskematta mieheen jotta saan selville, mitä se oikeasti haluaa..? Ap
Kun ei esim. miehen tekemästä aloitteesta ole kuukauttakaan vielä. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 09:43"]
[/quote]
Entäs sairaus? Jossain sairauksissa joutuu olemaan kuukausia ja ehkä jopa vuosia ilman seksiä?
[/quote]
No joo, tietenkin on tällaisia ymmärrettäviä tilanteita, jotka on asia erikseen. Tarkoitin tietenkin ihan normaaleja olosuhteita.
13
Mitä tekisitte, lopettaa vai ei? Vai lopettaako koko seksi, tai ai ainakin aloitteidenteko? Ap