Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varmaan epäsuosittu mielipide, mutta ihan normaali ihminen ei tarvitse roskaruokaa tai epäterv. herkkuja joka päivä, ei edes viikottain

Vierailija
10.08.2024 |

Normaali järjissään oleva ihminen ei vietä joka päivä karkkipäivää. Jos viettää, niin on mt-tapaus kyseessä. Lihavuushan lisää myös mt-ongelmia.

Oikein hyllyvän löllyvän hytkyvän ihraisen kehopositiivista viikonloppua suursyömäreille ja syöjättärille : )

Syökää, juokaa, ahmikaa, ryypätkää, mässätkää itsenne täyteen ja turpeiksi ja sitten maatkaa sohvillanne huonovointisina suoratoistopalvelujen äärellä hikoillen, röyhtäillen ja piereskellen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh

hyh hyh

Vierailija
2/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, ihminen ei tarvitse kuin vettä ja ruokaa joka kymmenes päivä. Kaikki muu turhuutta ja tuhlausta. Elätkö noin ja miksi et?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih hih

Vierailija
4/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up up up up up

Vierailija
5/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvisipa tai ei , niin jokainen syö mitä itse päättää.    Paskan jauhamista .

Vierailija
6/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyh, onpa kylläinen olo. Täytyykin tästä lähteä pian hakemaan pizzaa ja irtokarkkeja.

Vierailija
7/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, ihminen ei tarvitse kuin vettä ja ruokaa joka kymmenes päivä. Kaikki muu turhuutta ja tuhlausta. Elätkö noin ja miksi et?

Te kehopossut kuvittelette, että läskiyden vastakohta on anoreksia. Ei se niin ole, vaan läskiyden vastakohta on NORMAALI paino.

ap

Vierailija
8/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te kehopossut kuvittelette, että läskiyden vastakohta on anoreksia. Ei se niin ole, vaan läskiyden vastakohta on NORMAALI paino.

ap

Miksi syöt joka päivä, et tarvitse ruokaa joka päivä. Onko ongelmia itsehillinnässä?

Vierailija
9/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen terveydenhuoltojärjestelmä on romahduspisteessä, hyvinvointialueet velkaantuvat ja jotkut itse vapaaehtoisesti  päästävät itsensä niin huonoon kuntoon, että huh huh ja hyh hyh...

Vierailija
10/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen terveydenhuoltojärjestelmä on romahduspisteessä, hyvinvointialueet velkaantuvat ja jotkut itse vapaaehtoisesti  päästävät itsensä niin huonoon kuntoon, että huh huh ja hyh hyh...

Ja mielenterveysongelmatkin on hoitamatta, kuten aloituksesta näkyy.

Vierailija
11/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse kaiken ruoan. Eineksiä en syö, paitsi joskus, jos on punalappuista, niin voin ostaa karjalanpiirakoita tai kasvis-"lihapiirakkaa" (pakkaseen). Ravintoloissa en käy koskaan.

Vierailija
12/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi syöt joka päivä, et tarvitse ruokaa joka päivä. Onko ongelmia itsehillinnässä?

Jotta saan tarvittavat ravintoaineet eli vitamiinit yms. ja jotta ei tule nälkä. Minulla ei ole anoreksiaa, enkä ketään anoreksiaan aja, vaan kannustan normaaleihin elintapoihin.

ap

Vierailija
13/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvän mielen ketju : )

Vierailija
14/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jotta saan tarvittavat ravintoaineet eli vitamiinit yms. ja jotta ei tule nälkä. Minulla ei ole anoreksiaa, enkä ketään anoreksiaan aja, vaan kannustan normaaleihin elintapoihin.

ap

Et tarvitse niitä, ilmankin pysyy hengissä. Olet öykkäröivä tuhlari ja itsehillintää sinulla ei ole lainkaan. En arvosta.

Vierailija
15/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, eihän päivittäinen herkuttelu tarkoita lihomista.

Vierailija
16/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvän mielen ketju : )

Niin on, saa kiusata hullua :)

Vierailija
17/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oman kehonkuvan vääristymä, ahmimishäiriö, riippuvuus syömiseen ja toisten ihmisten elämään kohdistuva sairaalloinen tunneryöppy ovat kaikki mielenterveyden ongelmia, viimeinen on sinun ongelmasi.

Vierailija
18/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-koreassa noudatetaan tuota, ettei syödä mitään ylimääräistä. Vähän liiankin hyvin. Nälänhätä koettelee. Muttei syödä ns roskaruokaa. Muutenkin ihannemaa teille ihmettelijöille. 

Vierailija
19/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiselle riittäisi loppupelissä poronliha, mustikka ja ruisleipä. Niillä pärjäisi koko elämänsä.

Vierailija
20/43 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvisipa tai ei , niin jokainen syö mitä itse päättää.    Paskan jauhamista .

Voi että kun jokainen voisi myös päättää, maksaako lihavien terveyspalveluista.

Itse en maksaisi, jos lihavat eivät tee mitään laihtumisensa eteen.