Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varhaiskasvatuksen opettajien palkka tulisi nostaa 3000euroon, muuten en mene töihin

Vierailija
12.01.2022 |

En myy ammattitaitoani alle 3000 eurolla. 2500e on pilkkahinta, jota kunnat tarjoaa.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kotiin

Vierailija
2/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea asenne. Samallaillahan muutkin tekee esim. Miesvaltaiset alat ja kauppislaiset ja psykolgit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen insinööri ja saan yli 3000

Vierailija
4/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita. Hoitajat saavat ainoastaan valittaa, vaikka he tienaavat amk pohjalta enemmän, mitä yliopiston käyneet lastentarhaopet.

Vierailija
5/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valita. Hoitajat saavat ainoastaan valittaa, vaikka he tienaavat amk pohjalta enemmän, mitä yliopiston käyneet lastentarhaopet.

Ammattikorkeakoulun sairaanhoitajan tutkinto on kestoltaan pidempi ja sisällöltään laajempi kuin yliopoiston lastentarhanopettajan tutkinto. Tutkintotasoltaan nuo ovat molemmat samantasoisia tutkintoja, alempia korkeakoulututkintoja.

Vierailija
6/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow

Vierailija
7/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kotiin pelaamaan pleikkaria.

Kirjoittele tänne silti välillä, kun ei rahat riitä vaikka saa tukiaisia vaan pari tonnia kuussa, eikä pääse edes kolmea kertaa ulkomaille kokoileen itseään.

Vierailija
8/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:P

Vierailija
9/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hoitajien 2700€ vähintään👍

Vierailija
10/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 työvuodenkin jälkeen sairaanhoitajat joutuvat olemaan töissä koulujen syys- ja hiihtolomilla, jouluna ja pääsiäisenä. Yhtä pitkän työuran tehnyt varhaiskasvatuksen opettaja sen sijaan pitää 6 viikon kesäloman (sekin on hoitajilla lyhyempi ja pidettävä pilkottuna), koululaisten syyslomaviikon,  vajaan 3 viikon joululoman, pääsiäisloman ja oikea-aikaisen hiihtoloman. Näin ainakin JKL:ssä.

Vierailija
11/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ammattikorkeakoulun sairaanhoitajan tutkinto on kestoltaan pidempi ja sisällöltään laajempi kuin yliopoiston lastentarhanopettajan tutkinto. Tutkintotasoltaan nuo ovat molemmat samantasoisia tutkintoja, alempia korkeakoulututkintoja.

AMK-tutkinto ei ole korkeakoululaissa määritelty alempi korkeakoulututkinto. Yliopiston kasvatustieteen kandidaattitutkinto on.

Vierailija
12/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "muuten en mene töihin".

Menethän sinä, jostain sinunkin pitää toimeentulosi saada ja muun alan koulutusta tai ammattitaitoa sinulla ei ole. Toki voit mennä vaikkapa telemarkkinointiin tai hyllyttäjäksi, mutta paremmille hankkeille et pääse.

Toki yhteiskuntamme tukee yltäkylläisesti työn tekemättömyyttäkin mm kotihoidon tuen muodossa, mutta se onkin eri asia.

Vierailija
13/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menethän sinä, jostain sinunkin pitää toimeentulosi saada ja muun alan koulutusta tai ammattitaitoa sinulla ei ole. Toki voit mennä vaikkapa telemarkkinointiin tai hyllyttäjäksi, mutta paremmille hankkeille et pääse.

Toki yhteiskuntamme tukee yltäkylläisesti työn tekemättömyyttäkin mm kotihoidon tuen muodossa, mutta se onkin eri asia.

Olen toiselta ammatiltani kokki

Vierailija
14/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen toiselta ammatiltani kokki

Tämähän toki muuttaa asian. Kokkia aina tarvitaan, mutta saattaa se kolme tonnia olla tiukassa niissäkin hommissa. Onnea uudelle uralle!

Vierailija
15/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy pillua tienaa 15 tonnia kuukaudes

Vierailija
16/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaiskasvatuksesta perittävä enimmäismaksu on nostettava 1288 euroon kuukaudessa ja alin perittävä maksu on saatava 827 euroon. Toisesta lapsesta ja sitä seuraavista ei alennusta

Vierailija
17/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajan tutkinnossa on 105op teoriaa ja loput harjoittelua + ylimitoitettu 15 op lopputyö jolla on saatu venytettyä se opintokokonaisuus minimiin 210op. En paukuttelisi henkseleitä sillä oppimäärällä ja etenkään vertaisi mihinkään yliopistotutkintoon.

Vierailija
18/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen insinööri ja saan yli 3000

Oon ammattikoululainen ja saan yli 5000

Vierailija
19/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap yksityiselle ja neuvottele palkkasi itse.

Vierailija
20/65 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieslesbo ja elän tuilla, teidän maksamilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi