Anne Kontulaa nimiteltiin "herkkulihaksi"
Kommentit (22)
En usko, Kontula on muutenkin niin sekaisin etten kaikkia juttuja niele. Tunnen työn kautta ihan henkilökohtaisesti tapauksen.
Tällä lailla pätevä poliitikko esittelee saavutuksiaan eduskunnassa.
Kuka tota äänestää? Ei voi tajuta.
Sanoispa joku muakin, olisin otettu!
Kuka ihme edes käyttäisi noin pöljää termiä...? Joo, olen seksismiä vastaan, mutta tuo juttu haisee.
Jos toi on herkku, kaikki av-mammat on Victorias secretin enkeleitä!
Seksismiä ja seksuaalista häirintää takuuvarmasti on eduskunnassa(kin). En silti usko, että kukaan olisi kutsunut Kontulaa herkkulihaksi. On nimittäin aika kaukana herkkulihasta. Sen olisin uskonut, jos hän olisi sanonut jonkun haukkuneen häntä lehmäksi (mikä tietysti olisi rumasti sanottu).
Vaikea uskoa, ellei kyseessä sitten ollut kannibaalin kommentti. Rasvainen liha kun on melko maukasta.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:09"]Kuka tota äänestää? Ei voi tajuta.
[/quote]
itse äänestin
Madre de dios mitkä utareet. Ka-zing! "Saanko luvan vai tanssitaako ensin? Asutko usein täällä päin?" Mutta oikeesti: ei mulla oo ollut mitään aavistusta että siitä on otettu alastonkuva. Aijaijai, kun tekee poikaa tumputtaa tolle Leijonien pelin jälkeen. Tuli hyvä fiilis.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:47"]
Tässä vielä se lehtijuttu muutaman vuoden takaa, kun Anna Kontula halusi päästä lehteen esiintymään ilman vaatteita:
http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1305728659918
[/quote]
Mitä mä just näin??? Aijai, silmiin sattuu... #hyvinriipunuttalihaa
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:51"]
Madre de dios mitkä utareet. Ka-zing! "Saanko luvan vai tanssitaako ensin? Asutko usein täällä päin?" Mutta oikeesti: ei mulla oo ollut mitään aavistusta että siitä on otettu alastonkuva. Aijaijai, kun tekee poikaa tumputtaa tolle Leijonien pelin jälkeen. Tuli hyvä fiilis.
[/quote]
Vielä yksi erä, maltatko odottaa..? =D
Hyvä että Anna itse tajusi olevansa kaikkea muuta kuin herkkulihaa ja meni sanomaan miehille miten asia oikeasti on.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:09"]Kuka tota äänestää? Ei voi tajuta. [/quote] itse äänestin
[/quote]
M I K S I ?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:53"]
En usko, Kontula on muutenkin niin sekaisin etten kaikkia juttuja niele. Tunnen työn kautta ihan henkilökohtaisesti tapauksen.
[/quote]
EIHÄN TOTA TARTTE KUUNNELLA KU 5 MINUUTTIA, niin tajuaa ettei penaalissa oo kyniä laisinkaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:48"]
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015050619638563_uu.shtml
Just just...
[/quote]
Vaikka tuollainen nimittely ala-arvoista onkin, niin aika herkku Anna kyllä on. Hänessä on aina ollut sellaista jotain kiehtovan salaperäistä seksikkyyttä joka saa tällaisen vaatimattomankin herrasmiehen hormoonit hyrräämään ;)
Kyllä mä Annalle antaisin. Siis muutakin kuin ääneni jonka hän minulta näissäkin vaaleissa sai :)
Tässä vielä se lehtijuttu muutaman vuoden takaa, kun Anna Kontula halusi päästä lehteen esiintymään ilman vaatteita:
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:47"]
http://www.hs.fi/kuukausiliite/a1305728659918
[/quote]
Vai että ihan herkkuliha? Hmmm.. no, makunsa kullakin.
Voin kuvitella. Jotkut luulee voivansa möläytellä mitä vain ja kuvittelee sen olevan ok. Ei edes tiedosta että se ei ole ok!