Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minulla voisi olla vikana? Välttelen töihin hakemista koska sosiaaliset kontaktit ei suju.

Vierailija
11.01.2022 |

Olisin ahkera tekemään töitä ja olen monessakin paikassa ollut mutta noidankehä on valmis koska en osaa kommunikoida kunnolla toisten kanssa ja olen hiljainen. Tämän takia olen monesti jäänyt töistä pois jne. Itseäni tämä häiritsee valtavasti, en tiedä muista.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Olen etsinyt pitkään sitä "omaa juttua" mutta nyt 40-vuotiaana alan uskoa, ettei sitä olekaan ja kelpaisi jokin työ missä ei joutuisi kiusatuksi.

Vierailija
2/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen noin nelikymppinen. Hyvin rikkonainen työhistoria ja opiskelin aikoinaan ammatin mutta hyvin vaikeaa se oli juuri näiden ongelmien takia. Vieläkään ei tiedä mikä olisi se oma juttu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on rikkonainen CV ja sekin hävettää työnhaussa. Olen opiskellut paljon koska silloin saan piileskellä omassa rauhassa. T. 2

Vierailija
4/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin tunnen et parempi pysyä pois työelämästä kun en kelpaa tälläisenä

Vierailija
5/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan löytänyt ratkaisuja tällaiseen?

T. 2

Vierailija
6/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan löytänyt ratkaisuja tällaiseen?

T. 2

Menin töihin.

Vierailija
7/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa on sekä kysymys että vastaus.

Vierailija
8/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla voi olla jokin persoonallisuushäiriö tai jotain muuta ongelmaa. Hankkiutuisin mielenterveyden ammattilaisen luo miettimään ongelman syitä, Jostain se johtuu. Mulla ongelmat johtuu skitsotyypistä jonka eräs oire on huonot sosiaaliset taidot ja se ettei ole kavereita

Vierailija
9/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on introvertinpää tyyppiä ja hiljainen, se ei tarkoita, että hänen mielessään on vikaa. Itsekin kärsin ongelmasta, olen työyhteisössä arka ja melko hiljainen, toiset naiset ovat enimmäkseen äärimmäisen ekstroverttejä. Ja olen hoitoalalla. Mutta jotain työtä on munkin tehtävä ja 50-vuotiaalla naisella ei ole hirveästi vaihtoehtoja, olin useita vuosia työttömänä ja vaihdoin sitten alaa. Jännitän usein toisten hoitajien seurassa, mutta kyllä pystyn kommunikoimaan riittävästi hoidettavien seurassa.

Vierailija
10/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen helposti lukkoon tilanteissa koska aivot ei yksinkertaisesti keksi mitään sanomista. Ihan lyö tyhjää..

En pidä että kukaan katsoo kun työskentelen. Se vaivaannuttaa ja itsekään en pidä siitä jos joudun katsomaan ihmisiä silmiin. Se jotenkin häiritsee jos toinen katsoo liian pitkään silmiin. Ap

Vierailija
11/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mieluusti työkaverikseni hyvän työntekijän vaikkei sosiaalisia taitoja ns olisikaan. Rohkeasti eteenpäin vain. Eivätkä ne sosiaalisesti taitavatkaan aina niin täydellisiä ole. Kaikenlaisia meitä tarvitaan, ja todellakin sen hyvän työntekemisen moni arvottaa työelämässä edelle.

Vierailija
12/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos työpaikalla ihmissuhteet on se rasittavin tekijä? Uuvun ihmisistä, en itse työstä.

Vierailija
13/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina ujoudesta johdu vaan siitä ettei siedä ihmisiä. 99% ihmiskunnan ongelmista johtuu ylisuurista itsekkäistä egoista. Yksin on kuitenkin vaikea tehdä työtä. Ehkä joku lapin kullankaivaja siihen pystyy.

Vierailija
14/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole aloittajassa, vaan nykyisessä työelämässä. Tiimihenkeä ja kaikenmaailman palaverihömppää arvostetaan ammattitaidon kustannuksella. Jokunen vuosikymmen sitten arvostettiin introvertteja ja hyvinkin omalaatuisia erakkotyyppejä, jotka kuitenkin osasivat työnsä.

Kyllä tämäkin trendi vielä loppuu, kun sosiaalisesti ovelien kiipijöiden kuplat yksi toisensa jälkeen puhkeavat.

Vierailija
15/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita löytyy, tyttöystävä löytyy, töitä tykkään tehdä mutta töitä en tykkää hakea. Hakutilaisuus on ärsyttävä herra ja orja -tilanne, jossa orjan pitää todistaa olevansa työn arvoinen.

Kyllä niiden töiden pitäisi poltella siellä työnantajan taskussa niin, ettei töitä anneta vain kavereille ja niille, jotka mielistelee kuin olisivat töiden lisäksi kavereiden tarpeessa...

Vierailija
16/16 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriöltä vaikuttaa.