New Yorker-vaatekauppa
Mitä mieltä ko. puljusta? Saattaako myös tällainen keski-ikäinen löytää sopivaa päällepantavaa? Lapset ovat jo pitkään hinkuneet tuonne ja parin viikon päähän reissu luvattu, ajettavaa tulee yhteensä n. 300 km joten toivottavasti on vaivan arvoista ja lapset saavat haluamansa..
Kommentit (19)
Kauppa on nuorisovaatekauppa, älä vaan osta itsellesi mitään, näyttää vaan hirveältä vanhemman ihmisen päällä
Aivan kamalia trikoorääsyjä kyseisessä puljussa.
Ei mielestäni tuollaisen ajomatkan arvoinen. Ei todellakaan! Vatteet ovat ihan hirveitä teinirättejä ja huonolaatuisia myös. Aika halpoja kylläkin. En usko että löydät itsellesi mitään. Toivottavasti siellä minne olette menossa on sitten muitakin mieleisiä kauppoja, kannattaa vähän katsoa valikoimaa muissakin liikkeissä. Nim. 24v joka ei voisi kuvitellakaan kulkevansa New Yorkerin vaatteissa
Kyl mun äiti ja sen mies (50+v) olivat löytäneet jotain sieltä. Siis ei toki mitään bilehile-releitä, mutta jotain vähän siistimpiä. Eli saattaa löytyä, varsinkin jos olet jotain muuta kuin "golidzit ja kollage-paita" -tyyppiä :)
Kyllä minä ainakin olen löytänyt. Toppeja, t-paitoja, neuleita ym. Olen suht pienikokoinen ja 47 v.
En oo voinu käydä siellä, kun ne valkoset valot rupee juimiin päässä.
Kyllä siellä on ihan perus vaatteitakin :) äitille ostelen huppareita ja t-paitoja välillä kun samalla käyn.
- N19
Mun 12-v tyttö käy siellä, on tuossa muutaman kilometrin päässä olevassa kauppakeskuksessa, jossa tyttö tykkää köydä kavereidensa kanssa pyörällä. Ihan asiallisia vaatteita nuorille ja onhan siellä vanhemmillekin vaatteita, mutta itse en käytä. Viimeeksi viime viikolla käytiin ostamassa tytölle muutama vaate sieltä.
Löytyy 56-vuotiaallekin, oikee himo käydä siellä, kun on sellasia 1,95 ja 2,95 euroo vaatteita.
Mä olen ostanut sieltä vaikka mitä ja olen 39 v. Toki kausista riippuu, kuten kaikissa vaatekaupoissa.
Halpaa vaatetta ihmeen hyvällä laadulla. Mä ja mun kaksi teiniä ollaan jo 4 vuotta ostettu niitä rytkyjä ja 2 huonolaatuista vaatetta osunut meille.
Virossa jos käytte, niin Parnussa on tosi iso, 2-kerroksinen New Yorker. Sinne tarvitaan jo kassien kantajaa. =)
Kuopioon vaan suunnataan. Täytynee pitää silmät auki ja katsella avoimin mielin, jos vaikka niitä perusvaatteita löytäisi. Ovatpahan lapset ainakin innoissaan :-)
Siistejä kuteita halvalla! Ite tykkään :)
Farkut kestää paaljon paremmin kuin hooämmän. Oikestaan hooämmän farkut on todella heikohkot joten ei niihin pitäiskään verrata
Ihan siistejä, halpoja ja osa just niitä muotivillityksiä seuraavia vaatteita. Löytyy Mikki Hiiri- printtejä ja napapaitoja, mutta myös perusfarkkuja ja harmaata neuletta.. Mutta osassa vaatteista mun mielestä muihin kauppoihin verrattuna koot/mitotukset vähän hassut.... monta kertaa ihan hartiattomana ihmisenä oon joutunu ostamaan kokoa isompaa, ku ees mun minihartiat ei oo sopinu johonki vaatteisiin....
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:22"]
Kuopioon vaan suunnataan. Täytynee pitää silmät auki ja katsella avoimin mielin, jos vaikka niitä perusvaatteita löytäisi. Ovatpahan lapset ainakin innoissaan :-)
[/quote]
No onhan Matkuksessa kauppoja aikuisempaankin pukeutumiseen, jos ei sieltä new yorkerista löydy :)
Kyllä mun mielestä se on ihan ehdoton!
Ihan kiva kauppa. Ainakin oma teini löytää vaatteita sieltä.