Mitä kaikkia tukia saa
työtön kahden teinin ja yhden alle 3vuotiaan lapsen yh?
Kommentit (14)
Asumistuki, työttömyystuki, elatusmaksun, lapsilisä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:35"]Asumistuki, työttömyystuki, elatusmaksun, lapsilisä.
[/quote]vai kodinhoidontuki?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:35"]Asumistuki, työttömyystuki, elatusmaksun, lapsilisä.
[/quote]vai kodinhoidontuki?
[/quote]
Riippuu kumpaa hakee. Työtön saa hieman enemmän, riippuen onko kuntalisää kotihoidontuen lisäksi.
Niiin. Milloin saa kodinhoidontukea?
Mene töihin. Miksi yhteiskunnan pitäisi tukea ja elättää sinua ja muuta loislaumaa. Kohta joudutaan ajamaanalas tämä avokätinen tukien jakelu...
Kodinhoidontukea ei ole olemassakaan!
Lasten koTIhoitoa sen sijaan tuetaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:40"]Kodinhoidontukea ei ole olemassakaan!
Lasten koTIhoitoa sen sijaan tuetaan.
[/quote] hyvin ymmärsit kuitenkin ;)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:38"]Mene töihin. Miksi yhteiskunnan pitäisi tukea ja elättää sinua ja muuta loislaumaa. Kohta joudutaan ajamaanalas tämä avokätinen tukien jakelu...
[/quote]
En kysy tätä itseni takia. Itse et ilmeisesti asiasta mitään tiedä, mutta vaivauduit kuitenkin kirjoittamaan.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:38"]
Mene töihin. Miksi yhteiskunnan pitäisi tukea ja elättää sinua ja muuta loislaumaa. Kohta joudutaan ajamaanalas tämä avokätinen tukien jakelu...
[/quote]
Lapsen päivähoito maksaa kaupungille 1000-1500€/kk ja aika harva naisihminen töissä tienaa kuntaveroa niin paljon, puhumattakaan kahden teinin koulun kustannuksista.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:38"]Niiin. Milloin saa kodinhoidontukea?
[/quote]Ei milloinkaan. Sellaista tukea ei ole olemassa.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:38"]Niiin. Milloin saa kodinhoidontukea?
[/quote]Ei milloinkaan. Sellaista tukea ei ole olemassa.
[/quote]
No kotihoidontukea sitten?? Ja tarkennetaan vielä, että alle 3 vuotias ei ole päivähoidossa vaan kotona ja nämä teinit ovat 12 ja 17 vuotiaat.
Ja ihan vaan tiedoksenne alapeukuttajat. Olen samaa mieltä että tämä kyseinen paska lusmu sais itse mennä töihin ja elättää perheensä.
Luulis täällä olevan porukkaa jotka tietäis??