Mitä ajattelisit, jos saisit tietää, että sinä oletkin se koronan nollapotilas?
Kommentit (16)
Kerrankin olisin jossain ensimmäinen ja silti täys nolla.
Eihän sillä ole merkitystä sille ekalle sairastuneelle, on vain tieteellinen katsanto, että millaisista tekijöistä jokin tauti lähtöisin.
Ajattelisin, että olisin kerrankin saanut jotain merkittävää aikaan.
Nimeni jäisi historiaan. Minut tiedettäisiin vielä satojen vuosien päästä. Ainoana vauvapalstalaisena.
Olisin ihmeissäni. En ole ollut koskaan 1000 kilometriä lähempänä Wuhania ja tuostakin on aikaa pian 10 vuotta.
Voisihan se periaatteessa olla mahdollista. Olin ennen koronan alkamista tosi pahasti kipeä.
En tiedä mistä sairastuin enkä tiedä olenko tartuttanut ketään eteenpäin. Heti sairastuttuani jäin kotiin, sen verran kipeä olin.
Mutta olisipa kiva tietää mitä se laboratorion hoitaja mietti jos vahingossa jätti luukun auki ja koko homma alkoi siitä. Olen minäkin työssä mokaillut, mutta ei sentään ihan tätä luokkaa nuo mokat ole olleet.
Vierailija kirjoitti:
Mutta olisipa kiva tietää mitä se laboratorion hoitaja mietti jos vahingossa jätti luukun auki ja koko homma alkoi siitä. Olen minäkin työssä mokaillut, mutta ei sentään ihan tätä luokkaa nuo mokat ole olleet.
Eikä kun joku söi lepakon. Tai muurahaiskävyn.
Sanoisin että nietu. En ole käynyt kalatorilla koskaan
Vierailija kirjoitti:
Tyypillä oli varmaan päällä se Mr. Bean-ilme kun huomasi mitä tuli tehtyä.
Mitä sitten