Olen sopinut FWB-miehen kanssa että minä otan yhteyttä, mutta
aina tämän sopimuksen jälkeen menee muutama päivä ja mies ottaa taas yhteyttä. Olen kiireinen ihminen enkä halua suhdetta, jossa joka päivä tekstaillaan kuulumisia. Olemme sopineet, useamman kerran, että minä otan yhteyttä, kun on aikaa tavata. Ja sitten kuitenkin mies taas ottaa yhteyttä. Mies sanoo (väittää?) ettei halua suhdetta. Mitä tämän miehen päässä liikkuu? Luetun ymmärtämisen vaikeutta?
Kommentit (20)
Mulla sama ongelma. Meillä tässä vaan mausteensa tuo se että mies seurustelee. Mies on yhteydessä useita kertoja päivässä juurikin "miten menee mussukka?"-viesteillä. 1 päivä saattaa olla välissä että ei laita mitään! Mä olen sanonut että nyt raja tähän, ei kysellä mitään tälläistä vaan ollaan yhteydessä kun tekee mieli seksiä. Kiinnijäämisen riski on huomattavasti suurempi jos olemme enemmän tekemisissä. Mä en todellakaan halua mitään parikymppistä pimatsua silmilleni hyppimään jos hän saa asiasta tietää. Hohhoijaa.
Mikä on fwb-mies? Finnish warm blood, hevonen?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:20"]Mikä on fwb-mies? Finnish warm blood, hevonen?
[/quote]
Sama tuli mieleeni :'D
Se on fuckbuddy eikä friends with benefits! Vai vietättekö kavereina aikaa yhdessä? Idiootti.
Eikö ystävillä ole yleensä tapana pitää yhteyttä? Kuulostaa enemmän fuckbuddy-suhteelta.
FWB ja fuckbuddy ovat täysin eri asioita.
FWB on ystävä, jonka kanssa nusautellaan kaveruuden ja hengailun ohessa ja fuckbuddy on sellainen, joka tulee panemaan ja lähtee heti panon jälkeen takaisin sinne mistä tulikin.
Ei se välttämättä tahdo suhdetta. Sen tekee todennäköisesti vain mieli seksiä. Vai mitä tarkoittaa 'ottaa yhteyttä' tässä yhteydessä? Ehdottaako se tapaamista benefits-mielessä vai kysyykö, miten meni töissä?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:27"]Eikö ystävillä ole yleensä tapana pitää yhteyttä? Kuulostaa enemmän fuckbuddy-suhteelta.
[/quote]
Joo ilmaisu oli väärä. Eli hän on fuckbuddy. ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:28"]Ei se välttämättä tahdo suhdetta. Sen tekee todennäköisesti vain mieli seksiä. Vai mitä tarkoittaa 'ottaa yhteyttä' tässä yhteydessä? Ehdottaako se tapaamista benefits-mielessä vai kysyykö, miten meni töissä?
[/quote]
Kyselee että mitä kuuluu ym... Mutta kyse on vaan seksistä. Mua ei kiinnosta, mitä hänelle kuuluu. Suhde on vaan seksiä. ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:28"]Ei se välttämättä tahdo suhdetta. Sen tekee todennäköisesti vain mieli seksiä. Vai mitä tarkoittaa 'ottaa yhteyttä' tässä yhteydessä? Ehdottaako se tapaamista benefits-mielessä vai kysyykö, miten meni töissä? [/quote] Kyselee että mitä kuuluu ym... Mutta kyse on vaan seksistä. Mua ei kiinnosta, mitä hänelle kuuluu. Suhde on vaan seksiä. ap
[/quote]
Ja sä et ilmeisesti ole siinä vaiheessa sykliä, että jo haluaisit uusintaa? Ainakaan et tahdo jutella kuulumisista ja fiiliksistä, se on selvä. Voisitko sä sanoa sen sille, muistuttaa, että sä kyllä soitat sitten kun on uusinnan aika ja että tässä välillä voisitte molemmat keskittyä muihin juttuihin?
Vaikka se ei otakaan seksiä puheeksi vaan kyselee kuulumisia, seksi voi silti olla varsinainen syy yhteydenottoon. Ehkä se ei vain halua mennä suoraan asiaan tai rikkoa teidän sopimusta niin suoraan, jos kerran olette sopineet, että seksialoitteet tulee sinulta. Eli ei se välttämättä ole suhdetta tai seurustelua hakemassa, vaikka soitteleekin.
9
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:30"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:28"]Ei se välttämättä tahdo suhdetta. Sen tekee todennäköisesti vain mieli seksiä. Vai mitä tarkoittaa 'ottaa yhteyttä' tässä yhteydessä? Ehdottaako se tapaamista benefits-mielessä vai kysyykö, miten meni töissä? [/quote] Kyselee että mitä kuuluu ym... Mutta kyse on vaan seksistä. Mua ei kiinnosta, mitä hänelle kuuluu. Suhde on vaan seksiä. ap
[/quote]
Ja sä et ilmeisesti ole siinä vaiheessa sykliä, että jo haluaisit uusintaa? Ainakaan et tahdo jutella kuulumisista ja fiiliksistä, se on selvä. Voisitko sä sanoa sen sille, muistuttaa, että sä kyllä soitat sitten kun on uusinnan aika ja että tässä välillä voisitte molemmat keskittyä muihin juttuihin?
Vaikka se ei otakaan seksiä puheeksi vaan kyselee kuulumisia, seksi voi silti olla varsinainen syy yhteydenottoon. Ehkä se ei vain halua mennä suoraan asiaan tai rikkoa teidän sopimusta niin suoraan, jos kerran olette sopineet, että seksialoitteet tulee sinulta. Eli ei se välttämättä ole suhdetta tai seurustelua hakemassa, vaikka soitteleekin.
9
[/quote]
Näinhän se voi olla... ap
Hyi hitto miten suhtaudut häneen. Muna kelpaa mutta ei kiinnosta edes kuulla mitä kuuluu.. Miten voi harrastaa seksiä sellaisen kanssa josta ei muuten ole mitenkään millään tavalla kiinnostunut? Jos mies kirjoittaisi naisesta noin, 'ihme ämmä kun kyselee kuulumisia, eikö se bimbo tajua että haluan vain pillua enkä kuulumisten vaihtoa' niin saisi varmasti haukut.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:18"]
aina tämän sopimuksen jälkeen menee muutama päivä ja mies ottaa taas yhteyttä. Olen kiireinen ihminen enkä halua suhdetta, jossa joka päivä tekstaillaan kuulumisia. Olemme sopineet, useamman kerran, että minä otan yhteyttä, kun on aikaa tavata. Ja sitten kuitenkin mies taas ottaa yhteyttä. Mies sanoo (väittää?) ettei halua suhdetta. Mitä tämän miehen päässä liikkuu? Luetun ymmärtämisen vaikeutta?
[/quote]Ei kukaan täysjärkinen päivystä pelkästään sinua varten!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 17:56"]Hyi hitto miten suhtaudut häneen. Muna kelpaa mutta ei kiinnosta edes kuulla mitä kuuluu.. Miten voi harrastaa seksiä sellaisen kanssa josta ei muuten ole mitenkään millään tavalla kiinnostunut? Jos mies kirjoittaisi naisesta noin, 'ihme ämmä kun kyselee kuulumisia, eikö se bimbo tajua että haluan vain pillua enkä kuulumisten vaihtoa' niin saisi varmasti haukut.
[/quote]
Hän onkin vain lutka. Tulee jäämään ilman parisuhdetta
Fuckbuddy. Voi sua reppanaa ap :(
On sulla kanssa "ongelmat", Ap. :D Nauti nyt vielä, kun voit, eiköhän se miesten kiinnostus suhun tule hiipumaan ajan myötä ja huomaat pian toivovasi, että enemmänkin voisi viestejä tulla, mutta kaikkea hyvää ja onnea valitsemallasi tiellä.