Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies mököttää koska ei voinut hakea minua autolla...

Vierailija
06.05.2015 |

Välillä tuntuu että on parisuhteessa teinin, eikä kolmikymppisen kanssa. Raskaan työpäivän jälkeen kävin kosmetologin avoimissa ovissa, jossa sai ilmaisia hoitoja. Olin pyörällä liikenteessä ja mies viestitti että voi hakea minut autolla, jos haluan. Päätin loppujen lopuksi että pyöräilen itse kotiin, koska en halunnut jättää pyörää kaupungille. Kotona mies suuttui, kuinia hänen olisi pitänyt hakea minut autolla, ja nyt hän on nukkumassa/mököttämässä/vihainen. Olen itse ihan raivoissani. Näin tapahtuu yleensä aina kun olen jossain omilla menoillani (korkeintaan kerran kuussa). Eli mies suuttuu jonkun typerän syyn varjolla. Vai mitä mieltä olette, onko mitätön syy? Miehen vihanpito saattaa ihan hyvin jatkua nukkumaanmeno aikaan asti, ja normaalisti hän ei kuuntele vihaisena järkipuhetta, vaan purkaa vihansa kuin pahainen teini...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:30"]Sun ukkos kokee sen uhkana, jos sulla on omaakin elämää.
[/quote]nähtävästi. Helkkarin raskasta pidemmän päälle. En ole mikään menevä ihminen, mutta kerran kuussa on ihan ok päästä kodin ja työn ulkopuolelle. ap
[/quote]Etkä nyt sitten ala ukkos mieliksi tinkimään siitäkin. Sulla on oikeus päästä hengähtämään.

Vierailija
22/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:23"]Sairaalloisen omistava mies. Kohta se alkaa tentata missä viivyit 15 minuuttia tavanomaista pitempään, miksi meikkaat töihin, onko siellä joku mies jota niin tekisi mieli vokotella. Ja alkaa väittää, ettet rakasta häntä riittävästi. Ja sinä poloine yrität muuttua miehen mieleiseksi, mutta mikään ei riitä. Olet vankina omassa kodissasi.   Juokse pois vielä kun voit. [/quote]tämänkin hän on jo melkein tehnyt. Hän ei pitänyt menostani ystäväni juhliin, koska seura oli vääränlaista. "Alempiluokkaisia". Ihan normaalia porukkaa kyllä ovat... ap

[/quote]

Hei, ihan oikeasti. Sinun on ehdottomasti laitettava heti rajat tuolle vahtimiselle tai lopetettava koko suhde. Rupesi oikei kurkkua kuristamaan, kun muistan niin hyvin ensimmäisen liittoni. Se ajautui sellaiseksi, etten voinut poiketa edes opiskelukavereiden makkaranpaistokekkereissä, kun mies vaati olemaan kotona.

En osaa edes selittää miten siihen touhuun pikkuhiljaa vuosien aikana vajoisi niin, että alkoi ihan oikeasti uskoa miehen olevan oikeassa. Sopivissa käänteissä vielä vahvisti heikkoa itsetuntoani sanomalla vaikkapa "sellaiseksi huoraksi, että tässä kaupungissa ei sinua kukaan huolisikaan enää. Saisit olla kiitollinen, että kelpaat edes minulle".

Oikeasti yritin mukautua, sopeutua, kestää ja näyttää rakkauttani paremmin, mutta mies ei tyytynyt ikinä mihinkään kuin hetkeksi. Kuvaan alkoi tulla myös lyömistä sen halveksuvan huorittelun päälle ja siltikin jouduin tekemään piiiiiiiitään töitä, että osasin lähteä suhteesta pois. En olisi ikinä kyennyt siihen ilman opiskelukavereitani, jotka väänsivät rautalangasta yhä uudelleen ja uudelleen miten minun on pelastettava itseni ja lapseni. En ymmärtänyt sitä enää itse, etten ole syyllinen kaikkeen, vaan mies on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinun isäsi vai miehesi? Oletko lapsi vai aikuinen nainen?

Miehesi on ihan selvä mustis kontrollifriikki ja tästä homma vaan pahenee jos alat hänen pillinsä mukaan tanssia. Pian et voi mennä kuin töihin ja pian et saa mennä sinnekään ainakaan ilman väliaikatietoja :(

Ja vaikka kuinka teet niinkuin mies tahtoo ja hyvittelet ja todistelet niin mikään ei riitä! Juokse kun on vielä jalat millä juosta...ja ystäviä ja työpaikka ja oma tahto tallella.

Nytkin ressaat ja koet syyllisyyttä kun mies mököttää...eikös vaan? 

Vierailija
24/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap taidat olla se sama joka aikaisemmin valitti täällä että mies ei halua että menet ystäviesi luo juhliin?

Menitkö ja jos menit niin oliko taas ukko vihainen?

Jos olet se sama niin sait nämä samat kommentit ja neuvot jo silloin mutta sama touhu näyttää jatkuvan.

Miksi olet suhteessa jossa sinuun ei luoteta ja sinua vahditaan ja määräillään kuin teinityttöä?

Vierailija
25/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro sille, että jos sulla olisi salapano, niin tapaisit sen ainakin kahdesti viikossa.

Vierailija
26/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:07"]

Välillä tuntuu että on parisuhteessa teinin, eikä kolmikymppisen kanssa. Raskaan työpäivän jälkeen kävin kosmetologin avoimissa ovissa, jossa sai ilmaisia hoitoja. Olin pyörällä liikenteessä ja mies viestitti että voi hakea minut autolla, jos haluan. Päätin loppujen lopuksi että pyöräilen itse kotiin, koska en halunnut jättää pyörää kaupungille. Kotona mies suuttui, kuinia hänen olisi pitänyt hakea minut autolla, ja nyt hän on nukkumassa/mököttämässä/vihainen. Olen itse ihan raivoissani. Näin tapahtuu yleensä aina kun olen jossain omilla menoillani (korkeintaan kerran kuussa). Eli mies suuttuu jonkun typerän syyn varjolla. Vai mitä mieltä olette, onko mitätön syy? Miehen vihanpito saattaa ihan hyvin jatkua nukkumaanmeno aikaan asti, ja normaalisti hän ei kuuntele vihaisena järkipuhetta, vaan purkaa vihansa kuin pahainen teini...

[/quote]

Urpo mies,jos vakavissaan on sitä mieltä että sinun olisi pitänyt jättää pyörä kaupungille ihan vain siksi että hän saisi hakea sinut autolla.Ei tosiaan ole aikuisen käytöstä kiukutella jos ei saa toteuttaa jokaista oikkuaan :D

Vierailija
27/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaakohan hyvitellä ja todistella vai jättää mökötyksen kerta kaikkiaan huomioimatta ja tehdä kivoja asioita sen loppumista odotellessa? Lisäksi voit halutessasi käydä useamminkin kodin ulkopuolella lopettaen mustasukkaisuuskeskustelut alkuunsa lähtemällä vaikka saman tien kävelylle. Vai soveltuuko tilanteeseesi? Eri asia tietysti, jos ilmenee muutakin kuin "pikku" mököttelyä.

Vierailija
28/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi katsella hetkeäkään tuollaista kyttääjää ja mököttäjää.

Vierailija
29/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:15"]

Eikö pysty kertomaan mökötyksen oikeaa syytä?

[/quote]

Entä jos otatkin sen suoraakin suoremmin esiin ja keskityt nimenomaan hänen itsetunto- ja luottamusongelmaansa etkä suostu keskustelun kääntämiseen sinun tekemisiisi, jotka kuulostavat vähintäänkin asiallisilta? Sano, että tähänkin ongelmaan on saatavissa apua, ja voit auttaa sen hankkimisessa.

Vierailija
30/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti ap ei sinua voi kukaan muu auttaa kuin sinä itse. Noinko haluat tämän yhden elämän elää?

Ei se ole rakkautta vaan omistuksenhalua ja vallankäyttöä!

Vierailija
31/31 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:43"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 18:23"]Sairaalloisen omistava mies. Kohta se alkaa tentata missä viivyit 15 minuuttia tavanomaista pitempään, miksi meikkaat töihin, onko siellä joku mies jota niin tekisi mieli vokotella. Ja alkaa väittää, ettet rakasta häntä riittävästi. Ja sinä poloine yrität muuttua miehen mieleiseksi, mutta mikään ei riitä. Olet vankina omassa kodissasi.   Juokse pois vielä kun voit. [/quote]tämänkin hän on jo melkein tehnyt. Hän ei pitänyt menostani ystäväni juhliin, koska seura oli vääränlaista. "Alempiluokkaisia". Ihan normaalia porukkaa kyllä ovat... ap

[/quote]

Hei, ihan oikeasti. Sinun on ehdottomasti laitettava heti rajat tuolle vahtimiselle tai lopetettava koko suhde. Rupesi oikei kurkkua kuristamaan, kun muistan niin hyvin ensimmäisen liittoni. Se ajautui sellaiseksi, etten voinut poiketa edes opiskelukavereiden makkaranpaistokekkereissä, kun mies vaati olemaan kotona.

En osaa edes selittää miten siihen touhuun pikkuhiljaa vuosien aikana vajoisi niin, että alkoi ihan oikeasti uskoa miehen olevan oikeassa. Sopivissa käänteissä vielä vahvisti heikkoa itsetuntoani sanomalla vaikkapa "sellaiseksi huoraksi, että tässä kaupungissa ei sinua kukaan huolisikaan enää. Saisit olla kiitollinen, että kelpaat edes minulle".

Oikeasti yritin mukautua, sopeutua, kestää ja näyttää rakkauttani paremmin, mutta mies ei tyytynyt ikinä mihinkään kuin hetkeksi. Kuvaan alkoi tulla myös lyömistä sen halveksuvan huorittelun päälle ja siltikin jouduin tekemään piiiiiiiitään töitä, että osasin lähteä suhteesta pois. En olisi ikinä kyennyt siihen ilman opiskelukavereitani, jotka väänsivät rautalangasta yhä uudelleen ja uudelleen miten minun on pelastettava itseni ja lapseni. En ymmärtänyt sitä enää itse, etten ole syyllinen kaikkeen, vaan mies on.
[/quote] hyi kamala. Onneksi olet päässyt tuosta. ): meitä miellyttäjiä on nähtävästi muitakin... en halua että oma tilanteeni ajautuu tuolle raiteelle. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi