Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut viikon sisatiloissa

Vierailija
06.05.2015 |

..en ole siis mennyt ulos edes viemaan roskia vaan ne lojuvat vessassa. Ei ainakaan minun nenaan viela haise.

Ruoan olen tilannut netista suoraan kotiovelle.

Olen vain tehnyt toita koneella, ei ole pakko menna toimistolle siis. Lisaksi katson sivusilmalla  telkkaria. En ole mielestani masentunut mutta hyvin vasynyt olen koko ajan.

Lauataina ajattelin kayda tomistolla printtaamassa parit jutut, siksi la ettei tarvi nahda ketaan. En jaksa puhua kenenkaan kanssa.

Olen aika introvertti luonne, siksi nautin yksinolosta enka oikeastaan kaipaa muita ihmisia viemaan energiaa

Onko normaalia ja onko kukaan muu tehnyt vastaavaa?

Toisaalta talllainen on ihanaa, mutta toisaalta tunnen olevani entista vasyneempi

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua :/ Uskon että väsyttää, itse en selviä paria vuorokautta pidempään käymättä missään. Ne pari vuorokauttakin vain jos olen tarpeeksi kipeä, esim korkea kuume tai kunnon oksennustauti.

Vierailija
2/4 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siis lapsi jota vien paivakotiin normaalisti arkisin, nyt han viettaa mummolassa aikaa joten olen vapaa tekemaan omia juttuja.

Tama tila ei siis ole ihan normaali mutta ai etta nautin tasta toisaalta :)

Olen saanut tehtya paljon rastihommia eli en ole vain telkkaria katsonut

Olin kylla jo lapsena tallainen, sulkeuduin akujen kanssa omaan huoneeseen ja vedin verhot kiinni. Ihme etten ollut lihava lapsi!

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 15:54"]Minulla on siis lapsi jota vien paivakotiin normaalisti arkisin, nyt han viettaa mummolassa aikaa joten olen vapaa tekemaan omia juttuja.

Tama tila ei siis ole ihan normaali mutta ai etta nautin tasta toisaalta :)

Olen saanut tehtya paljon rastihommia eli en ole vain telkkaria katsonut

Olin kylla jo lapsena tallainen, sulkeuduin akujen kanssa omaan huoneeseen ja vedin verhot kiinni. Ihme etten ollut lihava lapsi!

AP
[/quote] minäkin viihdyn yksin, nyt viikon ollut mökillä.

Vierailija
4/4 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentaako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän