Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka paljon YSTÄVÄN pitää sietää?
06.05.2015 |
Tilanne on siis se, että paras ystäväni on seurustellut on-off erään ääliön kanssa monta vuotta. Mies on jättänyt ystäväni tänä aikana monta kertaa mitä typerimmistä syistä (ei tunnu hyvältä, toinen nainen, ei huvita...) ja silti ystäväni jaksaa aina yrittää uudestaan tämän kanssa kun miehelle sattuu taas seurustelu sopimaan. Aina olen ystävääni eron kohdalla lohduttanut ja kuunnellut mutta nyt alkaa loppua kärsivällisyys kum tuntuu että ystäväni tahallaan haluaa TAAS satuttaa itseään.
Pitääkö minun silti hyvänä ystävänä kestää tämä itseään toistava suhdesotku ja lohduttaa vai saanko sanoa että nyt riittää? Olenko sitten ihan paska ystävä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä olen kerran sanonut mun hyvälle ystävälle, että kaikesta muusta voidaan puhua, mutta jos erään on-off-miehen kanssa enää sekoilee, niin minä en siitä halua kuulla. En vaan kerta toisensa jälkeen jaksanut kuunnella niitä samoja tarinoita pettämisestä, valehtelusta, nyöräämmisestä yms. Mun ystävä onneksi ymmärsi tämän eikä siitä tyypistä sen jälkeen mulle enää puhunut. Ja pysyttiin hyvinä ystävinä. Monesta saattaa kuulostaa tosi kylmältä ja inhottavalta, mutta mä en yksinkertaisesti enää kestänyt kuunnella sitä samaa tarinaa.