Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lontoon Catwick. Voiko joku neuvoa jos

Vierailija
06.05.2015 |

ostaa netistä anytime-junalipun joko Southern Trainille taikka Thameslinkin junalle, niin mistä sen lipun sitten saa jos sen etukäteen ostaa ( on  paljon edullisempi)? oliko kentällä automaatteja tms?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gatwick se taisikin olla.

ap

Vierailija
2/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän saa omasta tulostimesta kuten muutkin nettiliput. Tai nykyisin kännykkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo kun ei niin ei... sitä ei saa tulostamalla eikä kännyynkään se tule.

Se pitäisi kaiketi saada kentältä vasta,  mutta mistä sieltä..

ap

Vierailija
4/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että netistä on niin paljon halvempi?

Niillä on nimittäin välillä tosi hyviä tarjouksia paikan päällä. Itse oltiin juuri Lontoossa (Heathrowin kentältä tosin) ja siellä oli kamppanja, jossa lapset (max 4 alle 16 v per maksava aikuinen) pääsivät ilmaiseksi. Lisäksi oli joku muu huipputarjous paluumatkalla ja maksoi vain 10 puntaa eli olin tyytyväinen kun en ottanut tulomatkalla menopaluuta (en jaksanut stressata jos hukkaan sen).

Jälkeenpäin katsoin netistä niitä hintoja ja ne ei ole mitenkään huomattavasti halvempia. Suosittelen, että ostat vasta paikan päältä.

Vierailija
5/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites bussilippu, ne on vielä halvempia kuin junaliput, tosin matkaan menee tunti.

Vierailija
6/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on varmasti sellaisia automaatteja. Mutta onko ne muka kalliimpia jos maksat vasta siellä?

Automaattien lisäksi niitä myydään ihan käteisellä. Lontoossa kaikki sujuu hyvin sulavasti, joten turha pelätä jonottamista. Tuskin joudut.

Vierailija
7/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gatwick on vähän eri juttu, ainakin kahdella edellisellä kerralla liput, jonotettiin puoli tuntia, maksoivat yksi sivu 25e ja nyt netissä on että edestakainen on 25e.

ap

Vierailija
8/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että siellä on automaatteja, mutta en vaan itse niitä ole löytänyt.

ap

Vierailija
9/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet varma, että sama tarjous ei ole kuin netissä?

Ok sitten. Ei tosiaan ole kokemusta Gatwickistä. Mutta muuten Lontoo on kyllä looginen ja helppo liikkua. Opasteet kaikkiallle ovat hyvät.

Vierailija
10/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun ei Ctancted.

Vierailija
11/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cunalippuja saa Kattiwikin asemalta, sekä automaatista että tiskiltä

Vierailija
12/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä tiedän että sieltä niitä justiinsa saa mutta kun mun kysymys ei ollut se.

Saa niin monta lippua kuin haluaa, mutta kun mä en sitä kysynyt!!

ap

Vierailija
13/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaatteja löytyy kentältä. Kannattaa ostaa etukäteen, kalliimpia paikan päältä ostettaessa.

Vierailija
14/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Gatwick Express -lipuista tuli minulle aikoinaan vahvistus sähköpostiin, ja siinä oli linkki mistä liput sat tulostettua. Southernia en ole käyttänyt, mutta saattaa tosiaan olla, että liput pitää noutaa automaatista kentällä ja ne pitää noutaa samalla kortilla kuin millä on maksanut.

Vierailija
15/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.thetrainline.com/buytickets/deliveryoption.aspx

siis liput voi ostaa ja maksaa netissä ja sitten tilata ne kotiin, taikka nostaa automaatista

kentällä. Löytyi !!!

ap

Vierailija
16/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gatwick express on kamalan kallis!

ap

Vierailija
17/17 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis varaamassa lentokenttä kyytejä? Me menimme Gatwickistä easybussilla, maksaa ehkä 2 puntaa/matka... googleta easybus