Lontoon Catwick. Voiko joku neuvoa jos
ostaa netistä anytime-junalipun joko Southern Trainille taikka Thameslinkin junalle, niin mistä sen lipun sitten saa jos sen etukäteen ostaa ( on paljon edullisempi)? oliko kentällä automaatteja tms?
Kommentit (17)
Eiköhän saa omasta tulostimesta kuten muutkin nettiliput. Tai nykyisin kännykkään
joo kun ei niin ei... sitä ei saa tulostamalla eikä kännyynkään se tule.
Se pitäisi kaiketi saada kentältä vasta, mutta mistä sieltä..
ap
Oletko varma, että netistä on niin paljon halvempi?
Niillä on nimittäin välillä tosi hyviä tarjouksia paikan päällä. Itse oltiin juuri Lontoossa (Heathrowin kentältä tosin) ja siellä oli kamppanja, jossa lapset (max 4 alle 16 v per maksava aikuinen) pääsivät ilmaiseksi. Lisäksi oli joku muu huipputarjous paluumatkalla ja maksoi vain 10 puntaa eli olin tyytyväinen kun en ottanut tulomatkalla menopaluuta (en jaksanut stressata jos hukkaan sen).
Jälkeenpäin katsoin netistä niitä hintoja ja ne ei ole mitenkään huomattavasti halvempia. Suosittelen, että ostat vasta paikan päältä.
Mites bussilippu, ne on vielä halvempia kuin junaliput, tosin matkaan menee tunti.
Siellä on varmasti sellaisia automaatteja. Mutta onko ne muka kalliimpia jos maksat vasta siellä?
Automaattien lisäksi niitä myydään ihan käteisellä. Lontoossa kaikki sujuu hyvin sulavasti, joten turha pelätä jonottamista. Tuskin joudut.
Gatwick on vähän eri juttu, ainakin kahdella edellisellä kerralla liput, jonotettiin puoli tuntia, maksoivat yksi sivu 25e ja nyt netissä on että edestakainen on 25e.
ap
Olen kuullut että siellä on automaatteja, mutta en vaan itse niitä ole löytänyt.
ap
Ja olet varma, että sama tarjous ei ole kuin netissä?
Ok sitten. Ei tosiaan ole kokemusta Gatwickistä. Mutta muuten Lontoo on kyllä looginen ja helppo liikkua. Opasteet kaikkiallle ovat hyvät.
Cunalippuja saa Kattiwikin asemalta, sekä automaatista että tiskiltä
Joo minä tiedän että sieltä niitä justiinsa saa mutta kun mun kysymys ei ollut se.
Saa niin monta lippua kuin haluaa, mutta kun mä en sitä kysynyt!!
ap
Automaatteja löytyy kentältä. Kannattaa ostaa etukäteen, kalliimpia paikan päältä ostettaessa.
Ainakin Gatwick Express -lipuista tuli minulle aikoinaan vahvistus sähköpostiin, ja siinä oli linkki mistä liput sat tulostettua. Southernia en ole käyttänyt, mutta saattaa tosiaan olla, että liput pitää noutaa automaatista kentällä ja ne pitää noutaa samalla kortilla kuin millä on maksanut.
https://www.thetrainline.com/buytickets/deliveryoption.aspx
siis liput voi ostaa ja maksaa netissä ja sitten tilata ne kotiin, taikka nostaa automaatista
kentällä. Löytyi !!!
ap
Gatwick express on kamalan kallis!
ap
Oletko siis varaamassa lentokenttä kyytejä? Me menimme Gatwickistä easybussilla, maksaa ehkä 2 puntaa/matka... googleta easybus
Gatwick se taisikin olla.
ap