Väsyttävä työkaveri
Työpäivä kohta jo lopuillaan ja mie olen aivan poikki. Olen töissä ala-asteella ja tuntuu, että työkaverini vetää päivän aikana energiani loppuun aivan tyystin. Meluavat lapset eivät haittaa, minulla on auktoriteettia, jotta saan lapset hiljaiseksi ja töihin, mutta tuo työkaveri!
Työkaveri on energinen hosuli, jolla on sata asiaa yhtaikaa menossa. Seuraavaa koulupäivää ei suunnittelee ja vetää lonkalta. Työvuosia on takana useampi kymmen. Työpöytä ja luokka on aina sekaisin. Itse olen rauhallinen luonne ja pidän järjestyksestä. Huah!
Kommentit (3)
Googlella tämä osui vastaan, kun hain "väsyttävä työkaveri". Ja kas kummaa, itsekin olen opetushommissa ja tilanne on täysin samanlainen.
Harkitsen alanvaihtoa, koska tämä minun energiavampyyri on lehtori, ja minä olen vain pelkkä tuntiopettaja.
Vielä yksikin hyppelihoppelihanke, -tapahtuma tai joku mikä tahansa sirkusliike ja kaikki ilotulitukset, niin mä kiljun.
Onko opettajat oikeasti tekemisissä keskenään koulupäivän aikana niin paljon, että toiseen ehtii väsyä?
Muita vastaavia kokemuksia?