Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sori jos haisen, mutten voi sille mitään

Vierailija
06.05.2015 |

En ole huomannut itse mitään ja pidän hygieniasta huolta. Jos haisen niin sitten haisen, enempää en voi tehdä. Että tsemppiä teille jos on niin kamala haju sitten. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö antiperspiranttia? Pesetkö vaatteet tarpeeksi usein? Jos kolme päivää on ollut samat vaatteet, niin pitää jo pestä. Alushousut ja sukat vaihdetaan päivittäin.

Vierailija
2/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän haisevani, mutta en voi sille mitään oikein. Käyn suihkussa joka aamu, käytän tehokasta antiperspiranttia kainaloihin, vaihdan alushousut ja sukat päivittäin ja rintaliivit kerran viikossa, samoja muita vaatteita töissä käytän max 2 päiviää samoja ilman pesua. Mutta hikoilen tosi inhottavan vinkeän hajuisesti kaikista taipeista, esim. kyynär, polvi- nivus, eikä mikään talkit tai vartalovoiteetkaan oikein auta :( Tunnin päästä pesusta jo alkaa lemahtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona on paha haju, niin se tarttuu vaatteisiin. Vaihda petivaatteet kerran viikossa. Avaa joka päivä kaikki ikkunat ja pidä auki n. 5 min. niin sisäilma tuulettuu. Vie roskat ja pese tiskit.

Vierailija
4/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:23"]

Mä tiedän haisevani, mutta en voi sille mitään oikein. Käyn suihkussa joka aamu, käytän tehokasta antiperspiranttia kainaloihin, vaihdan alushousut ja sukat päivittäin ja rintaliivit kerran viikossa, samoja muita vaatteita töissä käytän max 2 päiviää samoja ilman pesua. Mutta hikoilen tosi inhottavan vinkeän hajuisesti kaikista taipeista, esim. kyynär, polvi- nivus, eikä mikään talkit tai vartalovoiteetkaan oikein auta :( Tunnin päästä pesusta jo alkaa lemahtaa.

[/quote]Rintaliivit kerran viikossa?!

Vierailija
5/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kokeile apteekissa myytävää stop24 antiperspiranttivoidetta, minulla se on ainakin auttanut taipeiden hikoiluun.

Vierailija
6/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen kaiken tuon tietenkin  jo sanomatta, kuten sanottu pidän huolta hygieniasta, enkä itse huomaa mitään -ap

Vierailija
7/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:26"]

[/quote]

Kokeile apteekissa myytävää stop24 antiperspiranttivoidetta, minulla se on ainakin auttanut taipeiden hikoiluun.

[/quote]

Kiitos vinkistä, täytyykin kokeilla! Noita roll on dödöjä ei oikein viitsi taipeisiin levitellä mutta tuollainen voide voisi olla ratkaisu! 

Vierailija
8/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut siitä kalanhajusyndroomasta?

Vierailija
9/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:26"]

[/quote]

[/quote]

Ja voidetta ei tarvitse laittaa, kuin kerran viikossa. On pitkävaikutteinen.

Vierailija
10/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haista mitään.

Vierailija
11/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pelkkä kevyt saippuapesu tai vesipes riiitä hajuttomana pysymiseen. Mun pitää oikein hikata saippuoidulla pesusienellä paikat, muutoin alan haista heti kun vähänkin hikoan. Kaipa sitä jää iholle jotain kuollutta iho-& bakteerisolukkoa joka alkaa heti haista.

Kokeile tehostaa pesuasi ja jos hikoilet paljon myös liivit pitää vaihtaa/pestä useammin.

Vierailija
12/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:27"]teen kaiken tuon tietenkin  jo sanomatta, kuten sanottu pidän huolta hygieniasta, enkä itse huomaa mitään -ap
[/quote]
Kuka sulle on siitä haisemisesta sanonut ja mitä?

Vierailija
13/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä haisemistrolleja. Mikä idea?

Vierailija
14/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vaan vittuillakseen heittänyt, että sä löyhkäät.

Vierailija
15/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:27"]teen kaiken tuon tietenkin  jo sanomatta, kuten sanottu pidän huolta hygieniasta, enkä itse huomaa mitään -ap
[/quote]
Kuka sulle on siitä haisemisesta sanonut ja mitä?
[/quote]

Ei kukaan. Ap on trolli.

Vierailija
16/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:38"]

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:27"]teen kaiken tuon tietenkin  jo sanomatta, kuten sanottu pidän huolta hygieniasta, enkä itse huomaa mitään -ap [/quote] Kuka sulle on siitä haisemisesta sanonut ja mitä? [/quote] Ei kukaan. Ap on trolli.

[/quote]

Tuskin on. Kyllä täällä neuvoja riittää. Joskus se vaan ei oikeasti ole hygieniasta kiinni, millään tavalla. Niin että eipä todella voi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi