HYVÄÄ APRILLIPÄIVÄÄ KAIKILLE!!!
Aprillipäivän kunniaksi 500 ensimmäistä saa ilmaisen suklaalevyn lähimmästä Tokmannista!
Kommentit (16)
Ja ne jotka eivät kerkeä Tokmannin apajille, saavat lohdutuspalkinnoksi ilmaisen pidennetyn viikonlopun Havaijilla!
Tänäänkö se vuoden turhin päivä on?. Kieltäydyn koko mukahauskasta ihan periaatteesta.
Jaa. Joko on netti täynnä piloja...
En todellakaan oo mikään tosikko, mut vituttaa jo etukäteen ne aprillipäivän perinteiset källit, tyyliin "mä oon raskaana!" Facebook-päivitykset, ja sit illalla ollaan että "höhöhö enkä oo, aprillia tyhmät!", ugh, aina yhtä hauskoja.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:13"]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 05:37"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:13"]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:27"]
En todellakaan oo mikään tosikko, mut vituttaa jo etukäteen ne aprillipäivän perinteiset källit, tyyliin "mä oon raskaana!" Facebook-päivitykset, ja sit illalla ollaan että "höhöhö enkä oo, aprillia tyhmät!", ugh, aina yhtä hauskoja.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:05"]
Jahas. Peitto korville ja verhot kiinni. Netti kiinni, tv kiinni ja puhelin kiinni. Rasittava päivä edessä.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:27"]
[/quote]
Ja jos palstatila kiinnostaa, voi päästä sanomalehti Kalevan kolmossivulle, tänään kanattaa ilmoittautua lehden toimituksessa klo 10.
Tällä palstalla kannattaa pysytellä, aprillipäivä ei poikkea mitenkään muista päivistä
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 01:01"]Aprillipäivän kunniaksi 500 ensimmäistä saa ilmaisen suklaalevyn lähimmästä Tokmannista!
[/quote]
Ja eikun hakemaan!!!! Kyllä mä vielä kerkeen....
No onpas täällä tiukkapipoista tosikkoa liikkeellä. Itse meinaan ainakin nauttia aprillauksesta tänään täysin rinnoin!
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:36"]
No onpas täällä tiukkapipoista tosikkoa liikkeellä. Itse meinaan ainakin nauttia aprillauksesta tänään täysin rinnoin!
[/quote]
Ehkä kuule jollain on vaan jonkinlaiset standardit hyvälle läpälle ja mikä tahansa mukahauska paska ei hymähdytä.
Jahas. Peitto korville ja verhot kiinni. Netti kiinni, tv kiinni ja puhelin kiinni. Rasittava päivä edessä.