Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todennäköisyys tulla raskaaksi?

Vierailija
06.05.2015 |

Oon syöny e-pillereitä noin kaksi vuotta. Tajusin tässä vähän aikaa sitten, että maaliskuun lopulla oli yksi päivä, kun söin pillerin, mutta pian pillerin syömisen jälkeen iski huono olo ja oksensin. Päivä tapahtuman jälkeen harrastin suojaamatonta seksiä, vaikka ymmärtääkseni kondomia tulisi käyttää tällaisen tapahtuman jälkeen viikon ajan. Muuten olen syönyt pillerit normaalisti ja aikataulussa. Tää tapahtuma tuli mieleen yhtäkkiä, ja iski pieni paniikki, sillä vatsaa on turvottanut ja oon ollut aika herkillä lähipäivinä. Toisaalta tiedostan, että mieli voi tehdä tepposet ja lietsoa paniikkia. Oon tekemässä raskaustestin, mutta nyt iski niin suuri ahdistus, että voisiko joku av-mamma kertoa, että kuinka suuri todennäköisyys on olla raskaana? Onko joku tullut raskaaksi tämän kaltaisen tapahtuman seurauksena? Kiitos ja anteeksi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo mahdollista, mutta aika epätodennäköistä kuitenkin. E-pillereiden ehkäisyteho kattaa oikeasti enemmän kuin annetaan ymmärtää. Teeppä se testi niin saat mielenrauhaa

Vierailija
2/2 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tulla raskaaksi jos käyttää ehkäisyä väärin? No ei, ei tietenkään voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi