Onneksi ehdin käydä lenkillä ennen sadetta!
Nyt sataa jo ihan kaatamalla. Onneksi ehdin käydä lenkillä jo aamupäivällä, ettei hyvin alkanut liikunnallisempi elämä heti lopahtanut. Aloitin nimittäin vasta nyt tällä viikolla ja tavoite on lenkkeillä lähes joka päivä. Ainakin arkipäivinä. Viikonloppuna olen perheen kanssa.
Kommentit (13)
Höh! Sateella lenkkeily on ihanan virkistävää! Eikä tule niin läkähdys. Käyppä toinenkin kierros! ;)
Mä taas odotan sadetta että olis mukavampi lenkkeillä.
Missä sataa? E-p.llä ainakin aurinko porottaa.
Sama täällä :) kaatosateessa lenkkeily ei ole kivaa muuta kuin helteellä. Sateen jälkeen on keväisin parasta!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:04"]
Sama täällä :) kaatosateessa lenkkeily ei ole kivaa muuta kuin helteellä. Sateen jälkeen on keväisin parasta!
[/quote]
No mä en kaipaa sadetta kuin siitepölyaikaan elokuussa. En harrasta ulkoilua koskaan sateella, koska se on epämukavaa kun silmälasit sekä kastuu että huurtuu.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:07"]
[/quote]
No mä en kaipaa sadetta kuin siitepölyaikaan elokuussa. En harrasta ulkoilua koskaan sateella, koska se on epämukavaa kun silmälasit sekä kastuu että huurtuu.
[/quote]
Elokuussa?
Minäkin ehdin. Huomenna onkin sitten jumppapäivä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:07"]
[/quote]
[/quote]
Elokuussa?
[/quote]
Samaa ihmettelin näin siitepölyallergisena :D
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 13:07"]
[/quote]
[/quote]
Elokuussa?
[/quote]
Elokuussa elokuussa. Elokuussa kukkii pujo.
missä päin suomea sataa? täällä pohjois-savossa paistaa aurinko!
Ihana positiivinen olet, lenkkeilijä. Ilmassa on lempeä, lämmin tuulahdus, vaikka ropisee. Nautitaan.
Viime viikolla juuri pyöräilin kaatosatesssa 10 km ja kastuin ihan läpimäräksi ja palelin ihan vietävästi.
Hyvä sinä!