Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksitty Shades of Grey raiskaus

Vierailija
06.05.2015 |

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015050519631609_ul.shtml

Miksi naiset keksivät näitä raiskauksia? Jos raiskausta Ei ole tapahtunut niin miksi ne väittävät että on?

He vaan huonontavat niiden naisten tilannetta jotka oikeasti on raiskattu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihmetytti myös minua. Yhteisymmärryksessä sovitusta seksistä tuli raiskaus, kun kävi ilmi miehen huijanneen ikänsä ja ulkonäkönsä. Minun oikeustajuni mukaan kyseessä on enintään hyväksikäyttö.

Vierailija
2/4 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan typerää edes suostua sitten tuollaiseen sokkoleikkiin ja kuvitella että mallimies siellä puuhailee. Juupajuu. Korkeintaan jonkunlainen harhaanjohtaminen tuossa kyseessä. Kieltämättä typerä ukkokin, mutta naiset yhtä ääliöitä olleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 08:53"]

Tämä ihmetytti myös minua. Yhteisymmärryksessä sovitusta seksistä tuli raiskaus, kun kävi ilmi miehen huijanneen ikänsä ja ulkonäkönsä. Minun oikeustajuni mukaan kyseessä on enintään hyväksikäyttö.

[/quote]

No ei sitä oikein voi hyväksikäytöksikään sanoa. Aikuiset ihmiset vapaaehtoisesti tekee jotain. 

Jos naiset itse menee sinne silmät sidottuna niin oma vikansa. Eikö sen koko jutun idea ole että ei tiedä miltä toinen näyttää? :) 

Vierailija
4/4 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 09:04"]

Kerrassaan typerää edes suostua sitten tuollaiseen sokkoleikkiin ja kuvitella että mallimies siellä puuhailee. Juupajuu. Korkeintaan jonkunlainen harhaanjohtaminen tuossa kyseessä. Kieltämättä typerä ukkokin, mutta naiset yhtä ääliöitä olleet.

[/quote]

Miten se mies on typerä? Jos nyt oikeasti joku uskoo sitä että joku laittaa jotain kuvia nettiin eikä viitsi edes tavata ihmistä niin että näkee sitä niin oma vikansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän