Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi neuvolan tädin täytyy tulla kotikäynnille? Voiko kieltäytyä?

Vierailija
19.09.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

useiden mielestä se on mukavaa kun ei tarvits lähteä pikkuisen kanssa neuvolaan vaan neuvola tulee kotiin.

Vierailija
2/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä joutuu sitten tätien " mustalle listalle" , ei kiva juttu ollenkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin neuvolassa ja sanoin syyksi sen, että haluan puhua rauhassa, kun kotona on kouluikäisiä lapsia. Ei siitä kyselty sen enempää

Vierailija
4/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole kätevämpää, että teille tullaan käymään? Sitäpaitsi, Suomessa neuvolantäti tulee katsomaan vauvaa, kun esim Englannissa todellakin tehdään kotikäynti, jossa katsotaan millaisiin oloihin vauva tulee ja onko kaikkea tarpeellista hankittu vauvalle. Ei taitaisi olla ap:n mieleinen asuinmaa!

Vierailija
5/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


yleensä joutuu sitten tätien " mustalle listalle" , ei kiva juttu ollenkaan...

Vierailija
6/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varmaan joutuis mustalle listalle, jos vaatisi tätejä kotiin tulemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän taatusti, että ihmisillä on täysi oikeus päättää, haluavatko terkkarit kotiin vai ei.

Vierailija
8/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyväksyttävää täälläkin järjestää ne tapaamiset muualle kuin kotiin. Ja kyllä täälläkin se pääasia on ihan muualla kuin missään kotitarkastuksessa (jos nyt muka sellaista suorittavat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli sillon 3 vilkasta(jonka siis tätikin oli huomannu...) alle 3.5vuotiasta

Vierailija
10/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolath käy koko ekan vuoden kotona. Olispa meilläkin yhtä hyvä palvelu!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän