Eevi Teittisen vauva itkee kaikki päivät
Mikä ihme ruhje tuolla vauvalla on instakuvassa otsassa?
Kommentit (9)
Voi luoja kun olet vajaaälyinen, se on syntymämerkki. Vauvojen vatsaongelmat on myös yleisiä. Taidat olla eeville kateellinen kun sulla ei ole perhettä tai mitään muutakaan?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja kun olet vajaaälyinen, se on syntymämerkki. Vauvojen vatsaongelmat on myös yleisiä. Taidat olla eeville kateellinen kun sulla ei ole perhettä tai mitään muutakaan?
En ole ap, mutta miksi kukaan kadehtisi toiselta jotain parkuvaa kakaraa? Valoja päälle nyt!
Vierailija kirjoitti:
On mulla perhe. En tiennyt, että se on syntymämerkki.
Kun ap nyt näyttää olevan tällainen heikkolahjainen joka seuraa ig:ssä ties keitä vain haukkuakseen ja rääpiäkseen jopa jtn vauvan koliikkeja palstoilla, niin kerrohan ap mitä sunlaisten säälittävyyksien pääse liikkuu? Minkälainen mielenmaisema saa sut käyttämään siksi noin? En kysy pahalla vaan olen aidosti utelias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan puolisoa ja omia lapsia, en äiskää ja iskää. Ja kyllä sinä olet eeville kateellinen koska sulla ei ole mitään tai ketään. Ihminen jolla on jtn merkitystä jollekin ei käytä päivänsä haukkumalla vauvoja nettipalstoilla, sori vaan.
Niinhän monet vauvat tekevät! Heistä tulee kuitenkin ihan kunnon ihmisiä tai tyrkkyjulkkiksia geenien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan puolisoa ja omia lapsia, en äiskää ja iskää. Ja kyllä sinä olet eeville kateellinen koska sulla ei ole mitään tai ketään. Ihminen jolla on jtn merkitystä jollekin ei käytä päivänsä haukkumalla vauvoja nettipalstoilla, sori vaan.
Kyllä mulla nyt vaan on puoliso ja lapsia.
Mikään ei ole hyvä. Jos Eevi hymyilisi tyytyväisenä ja keroisi onnellisena kuinka vauva on hyväntuulinen ja nukkuu 10h per yö, niin johan ois lynkkaajat käärmeissään taas, että kehtaakin leuhkia kun "mulla on 5 huutavaa kakaraa ja vauva valvottaa, ei tiedä Eevi oikeasta elämästä vielä mitään". Ja itkevä vauvakin on paha juttu.
Mitä helvatan v#ttua väliä.