Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinään asuva mieshenkilö. Ostin kaupasta toukokuussa 2021 8rullan wc-paperin ja enää yksi rulla telineessä

Vierailija
11.01.2022 |

Olen kuullut että jotkut naiset käyttävät kymmeniä rullia kuukaudessa

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kun naiset pyyhkii kaksi reikää ja useamman kerran päivässä.

Vierailija
2/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katohhan onko pyyhkeissä ruskeita raitoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä pysytkin poikamiehenä jos kiinnostuksen kohteena on naisten vessapaperin kulutus. 

Vierailija
4/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh. Mulla 8 rullaa kestää 8 päivää. Rulla per päivä.

n28

Vierailija
5/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoit pöksyihin? Käyt pöllimässä lähi Prisman vessasta? Sormesi haisevat kakalle? Asu vain yksin.

Vierailija
6/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä kulu, jos vieläpä käy kodin ulkopuolella töissä ja siellä usein ns. asialla. Ja käsihommatkin hoitaa muuhun kuin paperiin.

Vierailija
7/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mullakin

Vierailija
8/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö opiaatteja? Silloin ei tarvi käydä pas*alla pariin viikkoon

Vierailija
9/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla myös jarrutusjäljet kalsareissa?

Vierailija
10/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä pysytkin poikamiehenä jos kiinnostuksen kohteena on naisten vessapaperin kulutus. 

Onko tämä palsta täynnä jotain yksinäisiä sinkkunaisia kun aloitus nähtiin jonain treffipyyntönä? Ei tuo minusta ollut kyllä mikään treffipyyntö...

Vierailija
11/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin tai seurassa, aina paska haisee

Vierailija
12/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, kyllä mahtavat kalsarisi olla kusiset.

Vierailija
13/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette käytä suihkua ja kangaspyyheliinaa? Hygieenisempää ja myös miellyttävämpää.

Vierailija
14/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä yksi nuori mies käyttää puoli rullaa aina kun käy vessassa. Meillä on pieni firma ja vessa on minun työpisteeni lähellä, joten tiedän siitä. Myös pomo on huomannut, sanoi kerran että "Ville" käyttää paljon vessapaperia, kun tein kauppalistaa.  Pomo on mies ja käyttää myös enemmän kuin minä. Kun olen yksin, yksi rulla kestää pitkään, miesten ollessa paikalla ei edes yhtä päivää. 

Vierailija
15/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä palsta täynnä jotain yksinäisiä sinkkunaisia kun aloitus nähtiin jonain treffipyyntönä? Ei tuo minusta ollut kyllä mikään treffipyyntö...

En minäkään sitä treffipyyntönä nähnyt, mistäs tuon keksit? Oli vain niin säälittävää vikinää taas että voi morjens. 

Vierailija
16/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n28

Olet siis näitä tapauksia, jotka vuoraa ensin pöntön runsaalla määrällä paperia ettei pökäleiden plumpsahdukset kuulu muualle asuntoon. Sitten vielä niistät nenääsi antaumuksella runsaaseen määrään paperia, jotta syntyisi ns. normaaleja ääniä niiden plumpsahdusten peittämiseksi.

Vierailija
17/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään sitä treffipyyntönä nähnyt, mistäs tuon keksit? Oli vain niin säälittävää vikinää taas että voi morjens. 

En minäkään, siksi ihmettelinkin miksi täällä kiinnostaa pysyykö mies poikamiehenä vai ei.

Minä näen aloituksen niin, että yksin asuva mieshenkilö ihmettelee mihin yksin asuvien naisten vessapaperit menevät.

Vierailija
18/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi

Vierailija
19/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n28

Olet siis näitä tapauksia, jotka vuoraa ensin pöntön runsaalla määrällä paperia ettei pökäleiden plumpsahdukset kuulu muualle asuntoon. Sitten vielä niistät nenääsi antaumuksella runsaaseen määrään paperia, jotta syntyisi ns. normaaleja ääniä niiden plumpsahdusten peittämiseksi.

tunnen yhden joka toimii juuri näin työpaikalla aamukahvin jälkeen

Vierailija
20/21 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa sanomalehti ja rytistele sitä ja pyyhi; säästät rahaa ja tiedät lisää maailman menosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan