Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon ihmisiä paikallisessa kirjastossasi on?

Vierailija
11.01.2022 |

Minun paikallisessa kirjastossa on noin 5 ihmistä joka kerta. Lapsia ja 40v+ naisia. Ei muita. Miehet on kielletty ja nuoret naiset menee vaan keskustan isompaan kirjastoon "opiskelemaan" niinkuin nirppanokkaiset status hurikset.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on usein enemmän miehiä kuin naisia kirjastossa. Johtuu siitä että virkailijoissa on monia miehiä. Tämä Siilinjärvellä. Alle kymmenen asiakasta yleensä yhtä aikaa

Vierailija
2/8 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vhs aikana olen viimeksi käynyt kirjastossa. Siis reilusti yli 20 vuotta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska en uskalla näinä korona-aikoina mennä.

Vierailija
4/8 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään hakemassa varaamani kirjan. Parikymmentä ihmistä siellä pyöri noin tunti sitten. Enimmäkseen aikuisia ja hakemassa varaamansa kirjaa.

Luin lehteä vähän aikaa ja niin teki muutama muukin.

Hiljaista oli.

Vierailija
5/8 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpö 3v tyttö kävi minun kirjastossani. Rakastan nähdä lapsia. Harmi että Korona tuli muuten halaisin ja pussaisin jokaista vastaan tulevaa lasta

Vierailija
6/8 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kirjastoa, en voi vastata.

Vierailija
7/8 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en ole kyllä koskaan laskenut. Kyllä siellä yleensä muutama ihminen on, kun siellä käyn. Viimeksi kävin pikaisesti eilen palauttamassa kirjoja ja näyttämässä lapselle, miten palautus tapahtuu automaatilla.

Vierailija
8/8 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä alle 20, mutta vähintään 10, pääosin +40 ihmisiä. Näin korona-aikanakin opiskelijoita näkyy lähes joka kerta, toki vähemmän kuin ennen koronaa. On sääli, miten kirjastosulkujen ja asiakasmäärärajoitus myötä monet opiskelijat ja lapset ovat menettäneet sen ainoan ja rauhallisen maksuttoman olinpaikan, jos oma koti ei ole sellain. Viime aikoina paikalla on ollut sama nuori nainen, hän ei ole koskaan lukemassa, vaan kirjaston tietokoneella tai juttelemassa miespuoliselle kirjastovirkailijalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä