Mielipiteitä tähän
Uusperheestä eli kysyisin näkökulmia:)
Avomieheni tuntuu tekevän paljon ex-vaimon pillin mukaan. 50-50 on huoltajuus heillä. Ex-vaimo vaatii lapset myös isäviikolla päiväksi tai pariksi jos joku pyhä tms. Ex-vaimo yrittää tulla meille sisään pällistelemään ilman kutsumista tai että itse kysyisi onko sopivaa.
Välillä viestittelee lähemmäs puolta yötä mieheni kanssa jostain hankinnoista. Huom aikana jolloin pariskunnat viettävät yleensä ns intiimimpää laatuaikaa.;)
Soittelee usein tikusta asiaa, kuten että lasta pitäisi viedä isäviikolla hänen naapurin lapsen kanssa leikkimään. (Uskomatonta ettei jätä meitä rauhaan). Vaatii että mies menee perhejuhliin joissa vain ex-vaimon sukua ja ystäviä koolla. Autonrenkaita pitäisi käydä vaihtamassa ym. palvelusta. Huom ex-vaimolla on miesystävä joka tosin vaihtunut muutamaan kertaan kai. Ilmeisesti ei pääse elämässään eteenpäin kun pitää roikkua ex-miehessään jota alunalkaen petti.
Vai onko tämä kiusantekoa?
Vai olenko vain liian mustasukkainen?
Vinkkejä minulle?:)
Kommentit (17)
Et ole liian mustasukkainen, toi ex-akka yrittää varmaan vietellä miehen takaisin. Noi keskiyön viestit viittaa siihen.
No ei taida olla mahdollisuuksia saada ex-miestään takaisin, sen verran mokaillut.
Mutta onko tähän jotain vinkkejä millä tuo ex-vaimo saada rauhoittumaan?
Ap
No miksi ihmeessä mies ei tee moisesta touhusta loppua?? Ettei vain vanha suola janottaisi. Molemmilla.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:32"]No miksi ihmeessä mies ei tee moisesta touhusta loppua?? Ettei vain vanha suola janottaisi. Molemmilla.
[/quote]
vai onko mies tottunut olemaan tossukka
Eihän toi kuulosta sun kannalta oikeudenmukaiselta, tulet huomioidukso vasta eksän jälkeen? No way , en hyväksyis tollasta.
Mikä sun miestä vaivaa jos ei laita stoppia exänsä touhuille??? En minäkään katselis tuommoista menoa..
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:25"]Et ole liian mustasukkainen, toi ex-akka yrittää varmaan vietellä miehen takaisin. Noi keskiyön viestit viittaa siihen.
[/quote]
Saako tästä nyt sen kuvan että välejä lämmittelisivät uudelleen, siihen en usko. Mutta jos näin olisi niin olisin pahasti vedätetty.:(
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:25"]Et ole liian mustasukkainen, toi ex-akka yrittää varmaan vietellä miehen takaisin. Noi keskiyön viestit viittaa siihen.
[/quote]
Saako tästä nyt sen kuvan että välejä lämmittelisivät uudelleen, siihen en usko. Mutta jos näin olisi niin olisin pahasti vedätetty.:(
[/quote] Ap
Hirvee vallankäyttäjä ex-muija. Ottakaa hajurakoa ja teette selväksi ettei vaikuta teidän elämään. Miehes on ollut munaton!
..vittu noita sun hymiöitäsi :)
Itse ex-vaimona ja samalla uusperheen äitinä sanoisin että tuskin tekee kiusaa saati haluaa miestä takaisin. On vaan tottunut viestittelemään exänsä kanssa päivittäisistäkin lasten asioista. Mitä tulee teille sisään punkeamiseen, niin toivota hänet kerran kylään. Sukujuhlat on ymmärrettäviä; joukossa on miehelle varmasti hyviä tuttuja ja kavereita, aviovuosien aikana tulleita.
Renkaitten vaihto on vähän semmonen että oma mieheni sanois helposti exälleen muutaman firman joka vaihtaa renkaita.
Soittelut isäviikoilla leikkimään naapuriin sun muuta ei ole sun kiusantekoa vaan lapsen kaveripiirin ylläpitoa.
Mä en itse ole ollut kertaakaan exäni asunnossa, tai nykyisessä talossa, enkä muutenkaan viestittele hänen kanssaan. Hyvä että pakolliset asiat vaihtuu viestein, eli kyse ei ole mistään oman toimintani puolustelusta.
Mun mieheni viestittelee paljon exänsä kanssa ja auttaa exäänsä asioissa joihin liittyy heidän yhteinen lapsensa. Keskustelevat yhteisistä hankinnoista jne.
Kysymys lähinnä kuuluukin; miksi koet exän uhkana?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:24"]..vittu noita sun hymiöitäsi :)
Itse ex-vaimona ja samalla uusperheen äitinä sanoisin että tuskin tekee kiusaa saati haluaa miestä takaisin. On vaan tottunut viestittelemään exänsä kanssa päivittäisistäkin lasten asioista. Mitä tulee teille sisään punkeamiseen, niin toivota hänet kerran kylään. Sukujuhlat on ymmärrettäviä; joukossa on miehelle varmasti hyviä tuttuja ja kavereita, aviovuosien aikana tulleita.
Renkaitten vaihto on vähän semmonen että oma mieheni sanois helposti exälleen muutaman firman joka vaihtaa renkaita.
Soittelut isäviikoilla leikkimään naapuriin sun muuta ei ole sun kiusantekoa vaan lapsen kaveripiirin ylläpitoa.
Mä en itse ole ollut kertaakaan exäni asunnossa, tai nykyisessä talossa, enkä muutenkaan viestittele hänen kanssaan. Hyvä että pakolliset asiat vaihtuu viestein, eli kyse ei ole mistään oman toimintani puolustelusta.
Mun mieheni viestittelee paljon exänsä kanssa ja auttaa exäänsä asioissa joihin liittyy heidän yhteinen lapsensa. Keskustelevat yhteisistä hankinnoista jne.
Kysymys lähinnä kuuluukin; miksi koet exän uhkana?
[/quote]
Kiitos:)
Sorry hymiöt.
En koe exää uhkana muutoin kuin vie mieheni aikaa ja minusta on inhottavaa että olen jotenkin ulkopuolinen joskus ainakin tunnen niin. Ehkä olen vain liian mustasukkainen. En vain voi ymmärtää tuota kaikkea tikusta asiaa.
En aio kutsua ex-vaimoa todellakaan meille. Hän oli aluksi ihan outo, ilmeisesti ei kestänyt että exällään uusi "vaimoke" koska ensimmäisen kerran kun minut näki sai hysteerisen kohtauksen ja löi oven nenäni edestä kiinni. En voi ymmärtää.
Hhhmmm olisko tuo ex-vaimo vain todella omistavaa laatua oleva nainen. Ja itse pahasti mustis. Ei hyvä. Miesystäväs pitää laittaa exänsä ruotuun.
Eksä on liikaa sun miehen elämässä. Laita nyt mies valitsemaan teistä naiSista toinen ja uhkaat lähteä jos ei tule muutosta
Mun ystävär oli just tuollainen häirikkö mutta kaikki muuttui kun tämä vihdoin löysi elämänsä raikkauden. Sittemmin ei riittänyt aikaa tai mielenkiintoa enää muihin. Tsemppiä!!!
Huh huh mikä eksä sun miehellä, vai onko syy miehessä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:03"]Huh huh mikä eksä sun miehellä, vai onko syy miehessä.
[/quote]
Sanoisin että nimenomaan syy on miehessä jos antaa tuollaista tapahtua. Minä olen myös uusperheen äiti ja vaimo mutta miehelleni aina tärkein ja ykkönen. Lapset tietenkin tärkeimpinä mutta vahvana kakkosena rakastava ja huomioiva parisuhde<3
Anteeksi tämä kännykkä ei tehnytkään kappalejakoa.