Kelan huijaaminen erittäin harvinaista
"Aholainen kertoo, että etuuksien huijaukset ovat poikkeuksellisia. Väärinkäytösepäilyjen osuus kaikista maksetuista etuuksista oli alle yksi promille vuonna 2020."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/747410f3-b693-4fbd-87d5-ed6132226ab0
Kommentit (17)
Eiköhän tuo luku ole kiinnijääneet, eikä huijausten määrä.
Kela on laittanut kuolleiden nimillä rahaa tileille 2000-2008 luvuilla.
Mua ei haittaa. Valtio ryöstää valehtelee ja raiskaa joten se on ihan oikein. Ps joo oon töissä
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo luku ole kiinnijääneet, eikä huijausten määrä.
Väärinkäytösepäilyjen osuus.
Suomalaisethan on niitä rehellisimpiä?
Veronkiertoa on enemmän: siis rikkaiden VEROSUUNNITTELUA.
Vierailija kirjoitti:
Veronkiertoa on enemmän: siis rikkaiden VEROSUUNNITTELUA.
On olemassa tietty lakimiesarmeija, joka hoitaa rikkaiden rahanpesun JA Kokoomus ajaa tämän legimitointia omassa vaaliohjelmassaan.
Muistuu mieleen miten lähiössä muslimi mies syytteli kaikkia sossusta ja kerran kun tuli tilanne käydä siellä ne olikin siellä itse!!!! Asiakkaana ja huuteli syytöksiä kantaväestölle. Samoin teki helluntailainen nainen huuteli syytteli muita halveksien lopulta olikin niin että hänen eri miehille tekemät lapset on nauttinut niin tukia sossua kuin avutuksia lapsilisiä ja muuta asumistukea et näyttää siltä että nämä muita haukkuvat ovatkin itse ne suurimmat avustusruokien syöjät.Yksi huuteli menisitte töihin muille olikin itse ollut työtön 10 vuotta ilmaiseksi asunut miehen asunnossa.Paremoi olla syyttelemättä toisia jos muilta huijaa rahaa asuntoja vaatteita.
Mulle oltiin annettu neuvoksi puhelimessa aiemmin yksi tapa toimia asumistuen suhteen jos saa työpaikan tms, ja käytin samaa ohjetta seuraavana vuonna ja kun kela sai tietää tästä kun en ollut vielä ilmottanut uudesta työstä, niin määräsivät maksettavaksi koko ajalta + vielä aiemmalta ajalta kun olin tehnyt epäsäännöllisiä keikkatöitä piikin kuukausia aiemmin, määräsivät maksettavaksi noi kaikki eli Kelan mielestä toimin väärin, vaikka olin saanut ne ohjeet aikaisemmin, joiden mukaan toimin. :D Eli oon luultavasti nyt yksi näistä ihmisistä jotka ovat jotenkin muka toimineet väärin.
No on kai se vähäistä kun suurin osa ei jää niistä kiinni. Esim. miten käytännössä edes todetaan sellainen kusetus että asuu kumppanin kanssa epävirallisesti yhdessä ja vuokrakämppää tyhjillään jotta saa kaikki mahdolliset tuet.
Voisin nimetä suoraan neljä "yh-äitiä", joista yksikään ei ole oikeasti yh ja asuvat miehen kanssa eri talouksissa rahan vuoksi. Miehet eivät ole tunnustaneet isyyttään yhteisesti sovitusti, elareiden vuoksi. Kellekään ei maistu työnteko. Siskoni yksi näistä. Käräyttäisin, jos voisin. Hävettää ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Voisin nimetä suoraan neljä "yh-äitiä", joista yksikään ei ole oikeasti yh ja asuvat miehen kanssa eri talouksissa rahan vuoksi. Miehet eivät ole tunnustaneet isyyttään yhteisesti sovitusti, elareiden vuoksi. Kellekään ei maistu työnteko. Siskoni yksi näistä. Käräyttäisin, jos voisin. Hävettää ainakin.
Kyllä sinä voit. Et vain halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä voit. Et vain halua.
Mihin? Anna sähköposti tai puhelinnumero niin käräytän. Tähän päivään mennessä en ole saanit edes Kelalta suoraa vastasta, johon voi jättää "vinkin"?!
- Kelaa huijaavan sisko
Minä tiedän myös noita elintapa akkoja. Ukot "asuu" muualla ja yhteiskunta elättää äidin ja lapset. Asumistuet täysillä myös käyttöön.
Mutta hyvä öyhötyksen aihe ja kansanhuvia on syytellä toisia iman perusteita muutenkin.