Eiköhän miehet irtisanouduta joukolla reservistä
Sanotaan tämän maan naisille iso haistakaa vittu.
Kommentit (22)
Näinhän ne miehet tosiaan toimii....
Ei meistä pyssymiehistä olisi muutenkaan vastusta Venäjän ydinaseiden.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 09:38"]
Näinhän ne miehet tosiaan toimii....
[/quote] Oletan, että alapeukut tuli kun ei tajuttu ironiaa?
No minusta ihan hyvä ratkaisu, eihän tässä maassa saa mitään muuta kuin vittuilua kuulla armeijan käynnistä. Eihän miehistä ole mihinkään ja armeijakin ihan paska, niinhän te jauhatte jatkuvasti.
Joten miksi teitä kiinnostaa jos reservistä eroamme, erotaan kaikki, koska armeijasta ei kuitenkaan ole mihinkään, niin miksi kukaan siihen kuuluu. Eipähän tarvitse enää kuunnella sitä pään aukomista, menkää te naiset vaikka sinne sotimaan.
Ei teidän tarvitse reservistä irtisanoutua, koska teitä ei ole sijoitettukaan. Eli voitte jättä sotimisen ja muut miehekkäät hommat meille muille, jotka on sijoitettu. Terveisin tänään kirjeen saanut!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 09:43"]
Ei teidän tarvitse reservistä irtisanoutua, koska teitä ei ole sijoitettukaan. Eli voitte jättä sotimisen ja muut miehekkäät hommat meille muille, jotka on sijoitettu. Terveisin tänään kirjeen saanut!
[/quote]Jep, arvaa kuinka mielellään jätän sen sotimisen sinun kaltaisille idiooteille. Taidankin erota jo tänään reservistä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:02"]
Ap:lla taitaa olla Nato-kiima.
[/quote]
En ole ap mutta mielestäni Suomen on kuuluttava presidentti Ahtisaaren sanoin "jokaiseen läntiseen järjestöön", siis Natoon myös.
Onkos minulla nyt sitten sellainen Nato-kiima? :)
Naiset löytää kyllä paikkansa muista pohjoismaista. En minä ainakaan lähde maalitauluksi jonkun porvariarvomaailman suojelemiseksi. Ei hyvää päivää.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:04"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:02"]
Ap:lla taitaa olla Nato-kiima.
[/quote]
En ole ap mutta mielestäni Suomen on kuuluttava presidentti Ahtisaaren sanoin "jokaiseen läntiseen järjestöön", siis Natoon myös.
Onkos minulla nyt sitten sellainen Nato-kiima? :)
[/quote]
Tässä ei puhuta sinusta vaan reservistä eroamisen seurauksista.
Älkää nyt olko perseestä. Venäjen ei tarvitse kuin pudottaa pienen pienet pöpsykkä pommit Suomen suurimpiin kaupunkeihin ja sota on jo ohi. Olette ttäysin vieraantunut todellisuudesta jos väitätte että Suomella on mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan näinä päivinä. Herätkää. Venäläiset on kavereita.
En haluaisi pilata hyvää närkästymistä, mutta pari asiaa pitää korjata. Siviilipalvelus vapauttaa asepalveluksesta ja siten reservistä ainoastaan rauhan aikana. Sotatilanteessa katsotaan homma uudestaan. Reservistä eroaminen tarkoittaa "lisäkertauksia" eli joutuu käymään sivarikurssin. Tämä on monelle aika hyvä juttu, sillä siellä voi vaikka oppia jotain ensiavusta tms.
Ja sitten veteraanikortin pelaajille: Mun isoisät olivat rintamalla sen vuoksi, että voisimme elää vapaina ja tehdä itse päätökset omasta elämästämme. Eli he taistelivat siksi, että nykyiset sukupolvet saivat ihan itse päättää, miten elävät. Ei siksi, että valtio sanelee ja pakottaa tekemään asioita.
kuinkakohan moni "mies" pystyisi siihen mihin isoisämme kun puolustivat Suomea iso venäjän karhua vastaan sodassa missä mies kuoli miehen vieressä?? jos Putin nyt hyökkää suomeen meillä ei ole toivoakaan kun vastassa on pelkkiä tissiposkia!!!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:14"]
kuinkakohan moni "mies" pystyisi siihen mihin isoisämme kun puolustivat Suomea iso venäjän karhua vastaan sodassa missä mies kuoli miehen vieressä?? jos Putin nyt hyökkää suomeen meillä ei ole toivoakaan kun vastassa on pelkkiä tissiposkia!!!
[/quote]
Itse avaan kaljan ja seuraan sivusta, kun venäläiset sotilaat tulevat "tekemään tuttavuutta" suomalaisiin naisiin.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:14"]
[/quote]
Eivät he olisi halunneet sotia yhtään sen enempää kuin nykyiset ihmiset. Tuskin itsekään juuri innostut lottana olemisesta. Meidät pelasti natsit jotka olivat nl vastaan.
Ei, ei erota, se on vissi, se.
Tuo eroaminen keissi on ryssien kätyrien idea.
Ei mitään hätää neidit,minä olen täällä rajalla valmiina jos ryssät tulee.
t.mies
Kuvitteletko että naisten vuoksi suomessa on armeija? Ei hyvää päivää :D