Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsee Ennustaja-TV:hen tai Astral-TV:hen töihin?

Vierailija
05.05.2015 |

Tuli mieleen noista keskusteluista aiheesta että siinähän on minulle oiva ansaintamekanismi. Olin joskus yläasteella kauhean innostunut New Age touhusta, ja vaikka se on sittemmin mennyt ohi muistan vielä kaikkea ja olen hyvin lahjakas sepitäämään asioita ja esittämään täyden potaskankin vakuuttavasti. Tällaiselle noin B:n paperit kirjoittaneelle abille kun ei liiemmin vaihtoehtoja ole tarjolla... 

Kysyn siis vakavissani että miten sinne pääsee. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset perusta puhelinpalvelua? Niitä maksullisia linjoja 2,38/ min. Siinä ei mintaa minuuttia tarvitse puhua paskaa, kun on hyvillä tuntiansioilla.

Vierailija
2/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi haluatko oikeaksi TV-ennustajaksi. Jos unelma-ammattisi on jotain muuta niin suosittelen ennemmin tavoittelemaan sitä kun olet noin nuori. Pääsykoekiintiöt on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 07:39"]

Kysy itseltäsi haluatko oikeaksi TV-ennustajaksi. Jos unelma-ammattisi on jotain muuta niin suosittelen ennemmin tavoittelemaan sitä kun olet noin nuori. Pääsykoekiintiöt on olemassa.

[/quote]

Unelma-ammattini on teoreettinen fyysikko mutta olen yksinkertaisesti liian tyhmä, liian paljon kännissä ja YO-arvosanani ovat liian alhaiset (ja ne vaatimukset ei ollut mitään korkeita, minä olen yksinkertaisesti sössiyt kaiken elämässäni). 

Kyllä minä joku päivä varmaan ammatin itselleni luen, mutta sitä odotellessa... Taidan oikeasti perustaa puhelinpalvelun, ei tässä muutakaan tekemistä kesäksi ole. 

Vierailija
4/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinpalvelua varten tarvit palvelunumeron. Tai on niitä normaalejakin puhelinnumeroita enkä ole ihan varma miten ne sitten laskuttaa... Jos jollain on tietoa niin saa laittaa, itseäkin kiinnostaa vaikka en ennustajille soittelua harrastakaan. Kun tietääkseni vain palvelunumerot saa laskuttaa puhelinlaskusta.

Vierailija
5/5 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 07:46"]

YO-arvosanani ovat liian alhaiset.

[/quote]

no oletko käyttänyt kaikki korotukset?