Huonon äidin blogissa kaupataan nyt asuntoja!?
Mites tämä nyt oikein meneekään? Huonon äidin Facebook-sivulla on Länsi-Pasilassa sijaitseva asunto kaupan. Miten tämä liittyy Huono äiti -brandiin? Vai onko se Sarin oma asunto, jota kaupitellaan nyt kyseenalaisesti? Ainakin heikkolaatuiset kuvat on otettu kännykällä ilman kunnon valoa, ei siis ammattilaisen ottamia.
Mainostekstiin olisi joku brandayksen ammattilainen voinut Sarille vinkata, että kuvien pitäisi tukea tekstejä ja toisin päin. "Länsi-Pasilan upeimmalla paikalla" tarkoittaa kuvien perusteella sitä, että talon ikkunasta näkyy muita kerrostaloja ja luhtitaloja. Upein paikka, jes!
https://www.facebook.com/huonoaiti/photos/pcb.5529942630354254/55299006…
Kommentit (6)
Sama juttu kuin kiiski - yrityäminen kusi niin että on erottava ennen kuin omaisuutta lähtee alta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös tuo ole melkoista seuraajien aliarvioimista, kun lähtee noin tökerösti ajamaan omia etujaan? Jos itse seuraisin jotain sivustoa, joka lähtisi tällaiseen toimintaan, niin lopettaisin seuraamisen välittömästi. Tökeröä...
Kenen etua hänen pitäisi ajaa omilla sivuillaan, jollei omiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös tuo ole melkoista seuraajien aliarvioimista, kun lähtee noin tökerösti ajamaan omia etujaan? Jos itse seuraisin jotain sivustoa, joka lähtisi tällaiseen toimintaan, niin lopettaisin seuraamisen välittömästi. Tökeröä...
Kenen etua hänen pitäisi ajaa omilla sivuillaan, jollei omiaan?
Jos seuraisin Huonon äidin tarinoita, niin seuraisin nimen omaan niiden takia. En sen takia, että hän tyrkyttäisi kaikkea henkilökohtaista omaisuutta sitä kanavaa pitkin minulle, joka en sen takia häntä olisi lähtenyt seuraamaan. Luonnollisesti...
Tämä! Kun seuraan jotain kokkia (seuraan muutamia), niin odotan päivityksissä olevan reseptejä ja vinkkejä keittiöön. Ja myös uusia juttuja, joita voisi itse kokeilla.
En todellakaan odota, että kyseinen kokki alkaa kaupittelemaan omaa käytettyä autoaan tai kirpparivaatteita, kun näppärästi tavoittaa tällä tavalla suuren määrän ihmisiä.
Tuo Huonon äidin ja Huonon asunnonmyyntimainoksen tekijän ilmoitus on saanut muutamia hyviä kommenttejakin. Tämä oli mielestäni paras niistä:
"Sellaista markkinointia...
Mulla olis myynnissä asuntovaunu. Solifer S6 2003. Hyvässä kunnossa. HP 9900€"
Erosivat ja kämppä myynnissä