Lue keskustelun säännöt.
"Kumman kaa?"
04.05.2015 |
Eli kumpi parempi/kauniimpi/fiksumpi?
(Vastaa edelliseen ja kysy seuraava. Sukupuolella ei väliä.)
Tiina Jylhä vai Jutta Gustafsberg? (Kirjoitinkohan oikein? :D)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla